Gå til innhold

Familie-PC til 15,000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glemt keyboard/mus?

7397233[/snapback]

 

Neh, har ikke glemt det, men har ikke suttet det opp enda. Er ikke så viktig, dessuten vil jeg slippe å å få kommentarer til nytt tastatur og mus.

 

Men hva SYNES folk? Er dette et bra oppsett?

7398455[/snapback]

JA! Det ser bra ut! Ville kanskje byttet ut samsungdisken med en WD Caviar SE16 eller lignende. Jeg synes du skal gå for det oppsettet, ser helt supert ut.

Lenke til kommentar
Glemt keyboard/mus?

7397233[/snapback]

 

Neh, har ikke glemt det, men har ikke suttet det opp enda. Er ikke så viktig, dessuten vil jeg slippe å å få kommentarer til nytt tastatur og mus.

 

Men hva SYNES folk? Er dette et bra oppsett?

7398455[/snapback]

JA! Det ser bra ut! Ville kanskje byttet ut samsungdisken med en WD Caviar SE16 eller lignende. Jeg synes du skal gå for det oppsettet, ser helt supert ut.

7406512[/snapback]

Les resten tråden og se på de andre oppsettene fra de andre brukerne, og kommenter disse også, så kan du oppgi en mening over hva du synes ser best ut.

 

Personlig liker jeg Bluums oppsett best.. :whistle:

Lenke til kommentar

Bluum: Oppsettet ditt var veldig fint, og må si jeg likte det. Men ang nedlastning av Windows blir det uaktuelt. Først og fremst pga det er ulovlig og for det andre så snakket jeg litt med han i går ang Vista, og det blir kanskje litt mer aktuelt at han skal kjøpe Vista når det kommer i Januar(?).

 

tissedam: Overklokking? :ohmy: Nja, har så vidt begynt å lese litt rundt på forumer om overklokking og vil snart prøve meg på min PC, så vi får se^^

 

Men ang det med Vista så kommer vi vel til å kjøre xp frem til lanseringen og så bytte til Vista.

Lenke til kommentar
denne kan jo virke som en familie pc... (leste ikke igjennom hele posten,men denne er solid...)

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39695

7407054[/snapback]

Siden tråden ikke er mer enn 2,5 sider, synes jeg du bør ta deg tiden til å lese gjennom hele tråden. Det blir tidligere sagt at det skal brukes 15.000 kroner, og den du linker til koster 10.000. Den har dårligere skjermkort (noe som også har vært oppe til diskusjon her før) og har mindre lagringsplass.

 

Som sagt, les gjennom hele tråden før du svarer.

Ditt alternativ passer ikke til det Vaag1991 har uttrykket han ønsker tidligere i tråden.

 

Les igjennom, men kom gjerne med et alternativ til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...