Gå til innhold

Ipod nano dø.. help!


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp en Ipod nano 4GB, har ikke hatt den i mer enn 1 dag. Men nettopp sluttet den å virke :thumbdown: , jeg får ikke slått den på.. så jeg prøvde å sette den in i ladern, ikke noe som skjedde...

 

Jeg har jo forsatt 30 dagers angrerett. Kunne jeg bare ha bytta den inn, og fått penga tilbake. Så kjøpe en ny igjen?

 

Er det noe som kan hjelpe meg? Gi gjerne noe tips?

Endret av ChoboApe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjedde flere ganger med min iPod mini. Første gangen trodde jeg den var ødelagt, og tok den med til butikken (Office Line, eller hva det heter :sleep:) De tok den inn til reparasjon, og det kostet med 400 spenn, da det viste seg ikke å være en hw-feil. Rart at de i Apple-butikken ikke visste om dette med resetting. Det hadde spart meg for utgiftene. Burde selvfølelig ha sjekket på nettet, men jeg håpet egentlig at spilleren var ødelagt, slik at jeg kunne få en ny :!:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Får ikke starta min ipod nano heller........ Den slutta å virke på flyet fra Oslo, kansje det var luftrykket som ødela den??

 

Batteriet er FULLT, skjermen er svart...... :cry:

7837572[/snapback]

 

Hvis noe slikt skjer, så gjør du slik:

 

Skru hold av og på

hold inne meny knappen og trykk og hold midtknappen til skjermen slukker, og apple logoen kommer opp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...