minotir Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 heisann. jeg har et lite problem når jeg bruker strongdc og dc++. for det første får jeg ikke fram hublistene og for det andre så: klikker routeren av at jeg bruker programmet. jeg må gå og restarte routeren hver gang :S hjelp meg. og et lite spm til: hvorfor kommer ikke router "sida" opp når jeg skriver ip adresse i adresse feltet?
qualbeen Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 vil tippe routeren din har problemer med alt for mange tilkoblinger på en gang. Dette er vel et kjent problem for de som sitter på gode linjer og bruker masse p2p-programmer. finnes det instillinger som setter ned antall tilkoblinger cd++ foretar, så sjekk om det hjelper. Alternativt gå til innkjøp av bedre router. hvilke url som må skrives inn i adressefeltet for å komme til "router-admin" (eller hva man nå skal kalle det) varierer fra produkt til produkt. Les i manualer eller spør google
minotir Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 bare jeg som bruker linja.. 3mbit
minotir Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 har kommet meg inn på admin greia nå men trenger fortsatt hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå