Gå til innhold

Hjelp med addons og plugins i cs..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal da ha noen addons filer osv i cs 1.6 og i steam offline.,.. kunne godt tenkt meg no deathmatch og kanskje en hook mod å leke meg med.. men problemet er det at jeg ikke vet hvor jeg skal legge det...? har lest readme.txt filene som følger med når jeg laster ned programmet, men det blir litt for sticky for meg... Jeg har AMXX hvis det er til noen hjelp..

Blir happy for alle svar:);D Send gjerne PM.. :)

Endret av punq
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis ikke jeg husker helt feil så må du downe pluginnen fra www.amxmodx.org, legge en .sma fil (ellerno) inn i Cstrike/addons/amxmod/plugins eller noe i den duren, Så skriver du hva pluginen heter i plugins.ini. fks "deathmatch.sma"

Årevis siden jeg holdte på med amxmod, men tror det er noe i den duren.

Edit:

Skjekk denne

Endret av aleks tho
Skrevet
Hvis ikke jeg husker helt feil så må du downe pluginnen fra www.amxmodx.org, legge en .sma fil (ellerno) inn i Cstrike/addons/amxmod/plugins eller noe i den duren, Så skriver du hva pluginen heter i plugins.ini. fks "deathmatch.sma"

Edit:

Skjekk denne

7381773[/snapback]

Tusen takk:) skal prøve etterpå;D:)

Skrevet (endret)

Edit:

Skjekk denne

7381773[/snapback]

Hvor ligger den plugins.ini? Er det et prog:S eller hva er det..?... :ermm:

hehehe:P... fant det ut..

Endret av punq

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...