Gå til innhold

Hvilken sang i Gears of war reklame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å google en tekst der du ikke kan et eneste ord av teksten? Jeg klarer det i hvertfall ikke...

Jeg kunne selvsagt googlet gears of war, sjekket xbox sidene osv osv. Men nå hadde jeg forumet oppe på maskinen, tok et søk først på "gears of war" dette gav meg 0 treff. antok derfor at søkefunksonen ikke virket. Da ble løsningen en ny tråd. Da tok det ikke mange minutter før saken var løst. Prøvde å søke på forumet nå uten " " da fikk jeg jammen flere treff gitt. tar litt selvkritkk der :blush:

ot:

Noe som virkelig irriterer meg er alle dere som ikke har noe bedre å drive med enn å poste "bruk søk" "google is your friend". Hvis noen spør et høflig spørsmål og noen kan svaret og ønsker å svare så hvorfor bruker dere andre energien deres på å poste sånne kommentarer? Er ikke det enkleste å ignorere en tråd du ikke ønsker å bidra i? Mulig jeg gjør meg litt upopulær med dette, men det får gå. :cool:

Lenke til kommentar
Har du prøvd å google en tekst der du ikke kan et eneste ord av teksten? Jeg klarer det i hvertfall ikke...

Jeg kunne selvsagt googlet gears of war, sjekket xbox sidene osv osv. Men nå hadde jeg forumet oppe på maskinen, tok et søk først på "gears of war" dette gav meg 0 treff. antok derfor at søkefunksonen ikke virket. Da ble løsningen en ny tråd. Da tok det ikke mange minutter før saken var løst.  Prøvde å søke på forumet nå uten " " da fikk jeg jammen flere treff gitt. tar litt selvkritkk der :blush:

ot:

Noe som virkelig irriterer meg er alle dere som ikke har noe bedre å drive med enn å poste "bruk søk" "google is your friend". Hvis noen spør et høflig spørsmål og noen kan svaret og ønsker å svare så hvorfor bruker dere andre energien deres på å poste sånne kommentarer? Er ikke det enkleste å ignorere en tråd du ikke ønsker å bidra i? Mulig jeg gjør meg litt upopulær med dette, men det får gå. :cool:

7377280[/snapback]

 

Jeg prøvde nå, jeg søkte på "gears of war commercial music", og svaret sto på første link, helt øverst...

 

Adtunes.com > Find Music from TV Commercials, Film Trailer Music ...

Archives of past weblog postings about commercial ad music are available below. ... The Gears commercial uses the very popular cover of "Mad World" by Gary ...

 

Så det er ikke så vanskelig om man bare gidder.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å google en tekst der du ikke kan et eneste ord av teksten? Jeg klarer det i hvertfall ikke...

Jeg kunne selvsagt googlet gears of war, sjekket xbox sidene osv osv. Men nå hadde jeg forumet oppe på maskinen, tok et søk først på "gears of war" dette gav meg 0 treff. antok derfor at søkefunksonen ikke virket. Da ble løsningen en ny tråd. Da tok det ikke mange minutter før saken var løst.  Prøvde å søke på forumet nå uten " " da fikk jeg jammen flere treff gitt. tar litt selvkritkk der :blush:

ot:

Noe som virkelig irriterer meg er alle dere som ikke har noe bedre å drive med enn å poste "bruk søk" "google is your friend". Hvis noen spør et høflig spørsmål og noen kan svaret og ønsker å svare så hvorfor bruker dere andre energien deres på å poste sånne kommentarer? Er ikke det enkleste å ignorere en tråd du ikke ønsker å bidra i? Mulig jeg gjør meg litt upopulær med dette, men det får gå. :cool:

7377280[/snapback]

 

 

men du hører da vel hva han sier ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...