Gå til innhold

Snart mulig med mus og tastatur på Xbox 360


Doc_Chronic

Anbefalte innlegg

eg fikk med internett browser i et 360 blad som eg kan instalere på 360'en. Har ikkje prøvd endå, redd for virus:p

7377399[/snapback]

 

Det er browser på både PSP og DS, som er solgt i større mengder enn 360, uten at det har skapt noe særlig store problemer så langt, så tror egentlig ikke det er så voldsomt farlig som MS vil ha det til, da MS tross alt ikke kjører windows filsystem på 360.

 

Men det er klart at ikke MS har like god kontroll på alt som skjer med maskinen din om du har mulighet til å forlate Microsoft sitt nettverk.

Og om browseren støtter all mulig java, active-x og lignende applikasjoner, så blir faren for uønsket software eller virus større. :-/

Men det er ikke sikkert at selve internett-browseren skal være så voldsomt farlig, om du ønsker å surfe på TV-skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shadowrun er en FPS som kommer neste år til PC og 360. Her skal det bli mulig for PC- og 360-spillere å spille sammen/mot hverandre. I et intervju med en av utviklerene kom det faktisk fram at de hadde problemer med å balansere kontrollen (dvs. tastatur/mus mot gamepad) mellom de to plattformene. Det viste seg at det var de med gamepad som hadde en fordel, og at de derfor jobbet med å forbedre mus/tastatur-kontrollen.

 

Intervjue kan lastes ned fra Major Nelson her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har lest tester av denne, og ærlig talt,.. hvis noen klarer å drepe meg ved hjelp av tastatur og mus i et fps spill skal de får gullmedalje!

 

Alle testene sier at den er totalt ubrukelig. Om noen firmware update eller noe retter på feilene tviler jeg også på. Og å bruke dualshock kontroll på xbox kan jo bare være godt for to ting, street fighter og mortal kombat :tease:

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt denne saken, men får den ikke til å funke med PS gamepad. Noen med samme problem?

 

*har ikke testet den med mus og tastatur*

7745792[/snapback]

 

 

Jeg har to trådløse kontrollere og ikke en kontroller med ledning!

 

Leste dette:

+ Requires a wired Xbox 360 controller for the device to be detected and programmed

 

Faen så idiotisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...