kjeklulf Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Simen1 sparket mot closed source-miljøet som han kalte det (hvem nå enn det måtte være), det var en liten dult tilbake for å illustrere det meningsløse i å la dette være en kamp mellom MS og verden. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Bare for å ha sagt det, jeg føler meg ikke som noen representant for open scource miljøet. Jeg har en fot i begge leire (brukermessig) men har ingen kontakt med utviklere på noen sider. (De jeg anser som "miljøene" det prates om) Kommentaren om closed source er kopiert og så vidt omformulert fra han som sparket mot "open source miljøet". Jeg valgte å formulere det så likt som mulig sånn at et hvert spark mot den måten å argumentere på sparker videre til han som sparket først. Jeg hadde håpet at han skulle sparke på sin egen argumentasjon, men det er ikke noe dårlig substitutt at andre gjør det heller. Beklager at det kunne se ut som det var min egen måte å argumentere på, men det var en nødvendighet for å få frem poenget. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Så da fikk vi fram det meningsløse i å la dette være en kamp for eller mot MS, det var også mitt poeng. Det du ikke kommenterer er dine spark mot MS basert på tro og antagelser. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) jeg skal være den første til å innrømme at man vet altfor lite om omstendighetene i saken til å ta noe særlig standpunkt til hva som skjer. EDIT: Mer informasjon i saken hadde absolutt vært ønskelig. Endret 29. november 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Det du ikke kommenterer er dine spark mot MS basert på tro og antagelser.7388829[/snapback] "Den som tier, samtykker" (I hvertfall i dette tilfellet. Det var derfor jeg bare kommenterte den siste setningen din om sure oppstøt fra open source miljøet) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Point taken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå