Gå til innhold

Norsk Guild Oversikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen norske guilder på Grim batol som vil rekruttere meg? Jeg er en prot pala lvl 70. Har Karazhan/Zul'Aman/Badge gear. Jeg søker etter guilds som tar Gruul/ZA/Magtheridon+++. Noen som veit om en guild som er perfekt for meg?

MVH Privinius :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)?

Is that so ... interesting ...

Har jo retard-guilden Norges Mest Brutale hvertfall -_-

Skrevet
Norwegian Alliance på Sylvanas, er det dem guilden som for et par år siden var Alliance of Norway (AoN)?

Is that so ... interesting ...

Har jo retard-guilden Norges Mest Brutale hvertfall -_-

Var ikke den jeg tenkte på, men for flere år siden spilte jeg sammen med flere folk fra Alliance of Norway. Det er noen av de mest hyggelige folkene jeg har spilt med. Derfor lurer jeg på om Norwegian Alliance er de samme folkene som de som var i Alliance of Norway.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Noen som vet om norske guilder på balnazzar? Bortsett ifra Dragonfell Tribe

• 5 måneder senere...
Skrevet

Eit lite stykke noreg - Frostmane - Alliance

3 wings nede i Naxx 25, allt 10manns content cleared, utenom 3 drager på sarth.

Har forsåvidt lack of people til 25 mans raid atm, så derfor er det noe tregt på den fronten.

Skrevet

Ascended, Hordeguild på Draenor PvE er visstnok et norsk (med noen andre skandinavere) guild som har imigrert til serveren vår. De er for øyeblikket serverens andre beste guild, fulgt av Chimaera. Vet lite om de, men de virker bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...