WaterMarked Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Tenker på litt oblivion-lignende spill. Har spillt det en del nå, men lurer på om det er noen andre rollespill som jeg kan veksle litt mellom om kveldene.
monzilla Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvis du ikke har prøvd Neverwinter 1/2 har du et par måneders spilling foran deg. Anbefales!
Loerand Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Morrowind kan funke. Er forløperen til Oblivion.
GGsyreb Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 vet ikke om noen andre gode "gta style" rollespill, men jeg kan anbefale et godt rollespill. Knights of the old republic er med god margin det beste spillet jeg har prøvd. Eneste er at grafikken begynner å bli veldig utdatert og du må i det minste syntes at lysabler er kult siden det er et star wars spill. Det eneste star wars lisensierte spill som er bra også.
Markus1802 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Med det samme det er snakk om RPG-spill så lurer jeg på om det er noen spill som kan spilles til en ikke så veldig bra PC, har en compag nx7010 :!:
cyberPanda Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Med det samme det er snakk om RPG-spill så lurer jeg på om det er noen spill som kan spilles til en ikke så veldig bra PC, har en compag nx7010 :!: 7377221[/snapback] fallout, boulders gate, planescape tourment, might and magic(8 eller lavere)
WaterMarked Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 (endret) Morrowind kan funke. Er forløperen til Oblivion. 7376180[/snapback] Nesten litt teit å si det, men jeg liker litt grafikk. Selv om handlinga betyr mest så må jeg har litt grafikk for å gjøre handlinga litt realistisk. Derfor tror jeg ikke at jeg faller for morrowind. Endret 28. november 2006 av The_Free_Man
RogueAlien Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Vampire the Masquerade - Bloodlines er en fin blanding av rollespill og skytespill. Bare veldig viktig og laste ned patcher før du spiller fordi det er en del bugs fra starten men patchene fikser det. Spillet har ganske fin grafikk også..ihvertfall til å være noen år gammelt. Dessuten så fås spillet for en temmelig billig krone alikevel så du taper ingenting på å prøve egentlig. Og som du kanskje skjønner av tittelen så handler det om vampyrer og andre stygge ting.
-Mr.T- Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Med det samme det er snakk om RPG-spill så lurer jeg på om det er noen spill som kan spilles til en ikke så veldig bra PC, har en compag nx7010 :!: 7377221[/snapback] fallout, boulders gate, planescape tourment, might and magic(8 eller lavere) 7377403[/snapback] Du kan også eventuelt prøve Baldur's Gate eller Planescape: Torment
Dragoncrest Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Vil anbefale (noen er nevt fra før) : Vampire Bloodlines ((mørk nåtid med fantasy elementer) Fantastisk mørkt rollespill med god grafikk (halflife 2 motoren)) Star Wars : Kotor ((Sci fi, Star wars universet) Veldig bra rollespill, rimelig god frihet og helt grei grafikk..Kotor 1 er bedre enn 2) Gothic I/II/III ((Fantasy) Gothic serien er genial, er også spillet som minner mest om Oblivion, Gothic III har veldig god grafikk (til dels bedre enn Oblivion) men krever en rimelig heftig maskin) Fallout I/II ((mørk post apokalyptisk sci fi)I min mening verdens beste rollespill serie, mye frihet og mørk humor, grafikken er ikke så god lenger) Planescape : Torment ((Mørk fantasy) En av de bedre rollespill klassikerne ut der, fantastisk story og stemning, kanskje ikke for de som liker mye slåssing, grafikken er også ikke så god lenger) Vil også tipse om en samleboks jeg så på Spiderman/Game i dag...den hadde alle Baldur gate I og II med expansions, Icewind dale I og II med expansion og Neverwinter nights med expansions.....denne vil gi deg mange timer med rollespill morro. I alle fall verd det for Baldurs gate I og II.
EasyRaider Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Diablo 2 Gammelt men bra. 7378903[/snapback] Det er veldig tynt som rollespill, er mer et actionspill etter min erfaring.
Nedward Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Diablo 2 Gammelt men bra. 7378903[/snapback] Det er veldig tynt som rollespill, er mer et actionspill etter min erfaring. 7379284[/snapback] Hack & Slash med RPG elementer vil vel vær det mest korrekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå