Gå til innhold

Spørsmål angående WinRar

Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Lurte på hvordan man skrur av sensitiviteten på WinRAR. Skal extracte noen filer som visst nok er skadet. Jeg vet at mange andre har extractet filene uten problem.

Er det noe man kan justere i WinRAR som gjør programmet med tolerant ovenfor "skadede" filer ?

Endret av Mojo Pin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker nok på CRC errors, som ofte oppstår dersom man laster ned fra eller til en maskin med f.eks. minneproblemer. Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men søk etter ignore crc error winrar eller noe på google :p

Skrevet
Kvifor endra du emnefeltet? Om nokon får same problem vil dei kanskje finne tråden, men ikkje finne noko svar.
Ja, hva er vitsen med å endre emnetittelen slik? Ikke bare ødelegger 'Mojo Pin' integritet i forumet, men 'Mojo Pin' ødelegger også for andre brukere som kanskje lurer på det samme som han/henne spurte om.
Skrevet (endret)
Kvifor endra du emnefeltet? Om nokon får same problem vil dei kanskje finne tråden, men ikkje finne noko svar.
Ja, hva er vitsen med å endre emnetittelen slik? Ikke bare ødelegger 'Mojo Pin' integritet i forumet, men 'Mojo Pin' ødelegger også for andre brukere som kanskje lurer på det samme som han/henne spurte om.

7378020[/snapback]

Skule akruat til og poste det samme :p

Endret av thomas ll
Skrevet

Jeg må bare beklage at jeg endret emnetittelen!

Da jeg leste jorn89's svar, trodde jeg det kanskje var spørsmålet mitt som var helt på jordet.

Fortell gjerne hvordan ;)

Jeg hadde altså lastet ned noe, og ville extracte det. Det var x antall rar-filer, som tilsammen skulle bli en img-fil (dere kjenner sikkert opplegget).

Det viste seg at filene hadde en skade. Jeg spurte derfor her om noen visste hvordan man justerte toleransen ovenfor "skadede" filer. Da det ikke var noen som hadde noen løsning på dette, gjenoppbygget jeg filene.

Jeg åpnet et av rar-arkivene i WinRAR, og trykket på "files" knappen. Da fikk jeg opp alle filene (altså alle arkivene). Jeg markerte alle, høyreklikket og valgte "Rebuid Archieve" eller noe sånt. Jeg fikk da opp en egen rute, der WinRAR for hvert eneste arkiv kom opp med "koder" som måtte legges inn i arkivet. Jeg trykte "Yes" hundreogørten ganger, og hadde til slutt gjenoppbygget alle arkivene. Da fungerte det flott :)

Håper det kan være til noe hjelp ved senere anledninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...