Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannoroth, hvem er det igjen :p

Det som er altfor bra på den øksa er proccen og "Equip: Immune to fear"

Fake.

Skrevet (endret)
Mannoroth, hvem er det igjen :p

Det som er altfor bra på den øksa er proccen og "Equip: Immune to fear"

Fake.

7658756[/snapback]

Mannoroth: Demonen som gjorde orkene korrupte og løytnant i Burning Legion. Han ble drept da Grom kjørte et lite selvmordsangrep og Thrall lå nede etter å fått litt deng. (Tarden var dum nok til å kaste vekk hammeren sin)

Edit: Bilde!

250px-Mannoroth.jpg

Endret av Lycantrophe
Skrevet (endret)

For å ikke snakke om pally eller shaman, warrior e halveis immune not fear uansett. men satan for et dps våpen

Endret av Zelda_
Skrevet (endret)
For å ikke snakke om pally eller shaman, warrior e halveis immune not fear uansett. men satan for et dps våpen

7658898[/snapback]

Proccen er jo klart for warriors så den gjelder for alle. Men det kan jo umulig være ekte :|

Edit: Det som er mest umulig på våpenet er dps'en... Off the hook. Men det er klart at Grom's øks kommer ingame da, modelen snakker for seg selv.

Endret av Carl M
Skrevet (endret)

Jeg har et spørsmål om gull. Sikkert spurt om før, men uansett. Er det betraktelig lettere å få tak i gull i outlands? Har alle marks jeg trenger for epic mount, men vet ikke om jeg gidder farme så mye gold nå som bc er rett rundt hjørnet, der det kanskje går lettere å få gull?

Endret av Guffufs
Skrevet

Eneste umulige er Equip'n & proccen.

150 dps er ikke så ille, Stormherald craftable våpen har 125 dps, den er epic.

(Trenger 25x primal vortex for å lage den, men det er ikke SÅ stress å få tak i som en 2handed legendary våpen)

Blizzard ville aldri lage noen immune til fear igjen etter undeads var det back in the ol'days.

Skrevet
Jeg har et spørsmål om gull. Sikkert spurt om før, men uansett. Er det betraktelig lettere å få tak i gull i outlands? Har alle marks jeg trenger for epic mount, men vet ikke om jeg gidder farme så mye gold nå som bc er rett rundt hjørnet, der det kanskje går lettere å få gull?

7659281[/snapback]

Da må du levle i Outlands først før du kan farme. Noen som spilte beta sa det var ikke store problemer med å farme 2000 gull.

Skrevet

Ja, har også hørdt at det går greit. 5k for epic flying mount hørtes utrolig mye ut, men er vel ikke SÅ ille. Tenkte også på gull som kommer inn mens man levler da, siden det sikkert tar en stund å nå 70.

Skrevet (endret)
Eneste umulige er Equip'n & proccen.

150 dps er ikke så ille, Stormherald craftable våpen har 125 dps, den er epic.

(Trenger 25x primal vortex for å lage den, men det er ikke SÅ stress å få tak i som en 2handed legendary våpen)

Blizzard ville aldri lage noen immune til fear igjen etter undeads var det back in the ol'days.

7659521[/snapback]

20 Nether Vortexes ja. Og 156(!) dps er ille ja. Sulfuras hadde 80.4 dps mot Grand Marshal's 2h 77.4 dps og Bonereaver's Edge's 75.9dps. Denne har angivelig 156.2 dps mot Gladiator's 2h 114.6 dps Stormherald's 123.7 dps. Det er VANVITTIG stor forskjell på forholdstallene.

Sulfuras/Marshal = 1.039 og 1.059 mot BRE.

Grom'Ogh/Gladiator = 1.36 og 1.26 mot Stormherald.

Way OTT.

Endret av Carl M
Skrevet
Hva har Blood Elfs og Dranei til racial?

7660199[/snapback]

Draenei racial Abilities :

Blessing of the Naaru

Activate to heal your target for 10 + 3 * level every 3 seconds for 15 seconds. 40 yd range, 1.5 second cast time and 3 minute cooldown.

(At level 1 it heals 65 health, and heals 1100 at level 70)

Heroic Presence

Increases chance to hit by 1% for you and all party members within 30 yards. (Warriors, Paladins, and Hunters)

Inspiring Presence

Increases chance to hit with spells by 1% for you and all party members within 30 yards. (Priests, Mages, and Shaman)

Gemcutting

15 point skill bonus to Jewelcrafting (note, this also raises the cap by 15 at each level of jewelcrafting).

Shadow Resistance

Increase Shadow Resistance by 10.

- Wowwiki

Blood Elves racial abilities:

Mana Tap

Activate to drain 50 mana from your target and charge yourself with arcane energy for 10 min. This effect stacks up to 3 times. 30 second cooldown. Scales with level.

Arcane Torrent

Activate to silence all enemies within 8 yards for 2 seconds. In addition, you gain 10 Energy / 12 Mana for every charge of Mana Tap currently affecting you. Scales with level.

(Given values indicative of a level 1 character. At level 70, Arcane Torrent gives 161 Mana for each charge. Energy amounts do not scale with level.)

Arcane Affinity

15 point skill bonus to Enchanting (note, this also raises the cap by 15 at each level of enchanting).

Magic Resistance

Increase all Resistances by 5.

Blood elf priests also receive the racial ability Consume Magic. Consume Magic dispels one beneficial Magic effect from the caster and gives them 120 to 154 mana. (453 to 488 mana at level 70) - instant cast, two minutes cooldown.

Blood elf Priests will also gain the ability, Touch of Weakness. The same one as Undead recieve.

Touch of Weakness - Touch of Weakness is a buff that the Priest can cast upon him or herself. It lasts for ten minutes and has only one charge, and once cast, will cause shadow damage to the melee damage inflicter, and affects that target with a debuff that reduces their damage done by a constant amount. The amount of damage done and damage reduced increases with levels.

- Wowwiki

Skrevet
er det noe vits for meg å spare på runeclothen nå til TBC? eller skal jeg bare selge det? kan jeg bruke det til noe i TBC?

7660400[/snapback]

skille opp first aid kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...