Brian Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 hei har leget meg et forholdsvis bra scenario nå, med tre øyer. Men for at jeg skal kunne klare å lage sjokolade så må jeg ha honning og den andre greia (husker ikke navnet, cocca?). Tingen er da at honningen og den andre bestanddelen befinner seg på to forskjellige øyer. Så kan jeg dyrke honning på den ene øya og frakte det til den øya der jeg har den andre bestanddelen? og defra lage sjokolade? eller må all produksjon foregå på samme øy?
Frijazz Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Spillet er lagt opp slik at du må ha flere øyer for å få råvarer til alle produktene. Du kan produsere hvor du vil så lenge du har varene i varehuset. Jeg foretrekker å frakte alle råvarene til hovedøya og produsere der, da er det lettere å kontrollere produksjonen og styre salg av overproduksjon. Endret 27. november 2006 av Frijazz
Brian Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 jepp var det jeg tenkte på. Har ikke spilt så mye enda, så har ikke kommet skikkelig inn i spillet enda.
Frijazz Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Et herlig spill! Ta deg litt tid til å finne ut hvor mye du trenger av hver råvare for å kunne forsyne den befolkningen du har. Så kan du lage litt ekstra for salg. Penger er alltid godt å ha.
Brian Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Et herlig spill!Ta deg litt tid til å finne ut hvor mye du trenger av hver råvare for å kunne forsyne den befolkningen du har. Så kan du lage litt ekstra for salg. Penger er alltid godt å ha. 7373175[/snapback] ja liker spillet godt, men man må ikke være utålmodig har jeg lært. Men de gullgruvene og diamantgruvene og det der, får man utnytta de etter citizens? Og er det flere, liksom folkeslag hvis jeg kan kalle det det, etter citizens?
Frijazz Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Når du kommer til Merchants kan du åpne gullgruver. Så når de er fornøyd kan du oppgradere til Aristocrats, noe som vil gjøre slutt på pengeproblemene for du drar inn store mengder med skatt. Hver gang du oppgraderer kan det være lutr å holde litt igjen, bare oppgradere noen slik at du får tid til å starte produskjonene av de nye varene. Alltid lurt å ha noen på lager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå