StarGazer Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hei! Ny BF2142 spiller her, og lurer litt på hva unlocks som er best for en som ikke er så vledig dyktig ennå?
Tommy T Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvis du er interisert i raske poeng er jo defibrilatoren et must.
DieterKrieg Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det ser ut som de fleste (særlig de som ikke har spilt Battlefield-serien før) er mest komfortable med assault og support. Sannsynligvis fordi Engineer har en nokså lunken maskinpistol og Recon starter med en sniperrifle som ikke alltid er like nyttig. Så om jeg var deg ville jeg valgt assault, valgt Defib. (den som gjenopplever en såret alliert) og så gått oppver til du fikk maskingeværet etter fire unlocks. Deretter hadde jeg nok valgt frag-granater. Men, innen du leser dette har du sikkert fått fem-seks upgrades allerede, siden det går så fort. Og om du ikke er fornøyd med det du har valgt kan du alltids lage en ny soldat.
StarGazer Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Takker for svar. Jeg startet med support opp til sentry gun, og har field unlocka ganz et par ganger. Sett at den er temmelig dårlig i forhold til stock support guns, så har nå begynt å arbeide meg opp i assault treet, mot voss! Noen som har noen erfaringer med Voss riflen ?
Wh1nerG Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Takker for svar. Jeg startet med support opp til sentry gun, og har field unlocka ganz et par ganger. Sett at den er temmelig dårlig i forhold til stock support guns, så har nå begynt å arbeide meg opp i assault treet, mot voss! Noen som har noen erfaringer med Voss riflen ? 7389789[/snapback] Voss til assaut er tafs. Det har lite damadge men sinnsyk bra accuracy! har tross atl 40 skudd i magasinet!
Bad_Byte Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Min erfaring med Voss L-AR [] er at den bra om du har en Support laget da er det bare å kjøre full auto og be om ammo når du trenger mer. Personlig foretrekker jeg Baur H-AR [] på enkelt skudd innstilling. Jeg fant at den passet min stil bedre enn Voss L-AR, bra magasin kapasitet men pokker så lite skade med mindre du kjører full auto og er nærme fienden. Men du må nesten prøve ut begge for degselv. Som f.eks. fra døde soldaters "ryggsekk", trykk G for å plukke opp "ryggsekken". Happy hunting!
DieterKrieg Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Min erfaring med Voss L-AR [] er at den bra om du har en Support laget da er det bare å kjøre full auto og be om ammo når du trenger mer. Personlig foretrekker jeg Baur H-AR [] på enkelt skudd innstilling. Jeg fant at den passet min stil bedre enn Voss L-AR, bra magasin kapasitet men pokker så lite skade med mindre du kjører full auto og er nærme fienden. 7390663[/snapback] Jeg har en Baur også, og jeg er elendig til å bruke den. Gudene vet hva jeg gjør galt, men jeg er fullt i stand til å blåse bort alle tyve skuddene på nært hold uten å drepe en kniv-psyko på jakt etter dogtagen min. Men gi meg en Recon-maskinpistolen og jeg kan utmerket godt storme reaktorrommet og felle tre mann med et magasin. Kanskje jeg får forsøke enkeltskudd før jeg gir opp Bauren helt.
Tommy T Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Enkeltskudd er en nødvendighet med Bauren, hvis ikke du bruker det kan du fort skyte ut et helt magasin uten å treffe en dritt
dymoletratag Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Unnskyld meg, Single shot på Baur? Hva er det forno? for folk som kæmper på tak osv er sikkert det et poeng, men beveger du deg mye og kommer ofte opp i close-combats, så er det greit med auto. Baur er sinnsykt effektiv, hvis man bare ZOOMER inn. Ikke gjør det når de er for nærme deg, da bare mister du dem av siktet. Hilsen en med mye baur-erfaring (ligger på 6. i norge ) Endret 30. november 2006 av fevangen
Tommy T Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du har helt rett, men på lengre avstander og presisjonskyting er det best med singelshot mener nå jeg. Men i titaner er det få som klarer å matche en baur på full auto
DieterKrieg Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg forsøkte Baur endel i går, og jeg må si at jeg er imponert over single shot. Jeg sto alene og holdt fortet (dvs - det nederste punktet på Gibraltar som PAC) og drepte seks stykker med to magasiner. Den er usannsynlig dødlig, særlig når du har anledning til å sikte på hodene til motstanderene. Så takk for tipset. Jeg antar den er fin i full auto også, men jeg bør vel øve meg litt i single shot-mode som opplæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå