Gå til innhold

Xbox live pris

Rune S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 11:14, skrev Rune S:

Så det vil ikke koste noe ekstra per spill?

Du betaler en fastpris for å bruke Xbox Live (som er $60 i statene nå), men prisen i Norge er ikke avklart på dette tidspunkt. Utgiften på spillene forblir som du er vant med.

Skrevet

så man må betale for å ha x-box live. jeg har jo bredbonn hjeme. kan man ikke bare koble den opp til den uten å betale fast pris hvært år eller mnd

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 12:16, skrev daf:

så man må betale for å ha x-box live. jeg har jo bredbonn hjeme. kan man ikke bare koble den opp til den uten å betale fast pris hvært år eller mnd

Ja, du må betale for å benytte deg av Xbox Live-tjenesten som Microsoft tilbyr. Jeg vet ikke i detalj hvordan det tekniske fungerer, men jeg regner med du må ha et brukernavn og passord for å logge deg på Xbox Live-serverne, og det er noe av det du betaler for.

Skrevet

I USA så får man med headset og online utgavene av Moto GP og Whacked. Det vil si at dette ikke er fullversjonen av spillene, bare multiplayer delen. Veiledende pris er $49.99 (US), og inkluderer ett års abonnement på tjenesten. Du kan dermed spille så mye du vil, uten å måtte betale noe mer.

Prisen i Norge vil bli omtrent den samme. Man vil sannsynligvis se 2 andre spill i bundelen, når den slippes i EU.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 14:27, skrev daf:

det er no dritt hvis man må betale for å ha det.

Se på det som at du betaler 500,- for to spill og et headset. Da er det ikke så ille, synes jeg.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 15:20, skrev b-duvaland:

Hvordan kan 49.99$ US Dollar (Veiledende pris, det er billigere flere steder) bli 500?,-

50$ tilsvarer 362,-. NKR

Hvis er så rike .. så vi må betale mer. Alltid.

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-16 12:16, skrev daf:

Jeg vet at dette er helt off-topic og at det er flere på forumet med lese/skrivevansker (og dette er jo noe man ikke kan noe for), men det må da være mulig å skrive "bredbånd" riktig! Dette er ikke en uheldig skriveleif en gang som de fleste har innemellom..

Skrevet

Quote:

Jeg vet at dette er
helt
off-topic og at det er flere på forumet med lese/skrivevansker (og dette er jo noe man ikke kan noe for), men det må da være mulig å skrive "bredbånd" riktig! Dette er ikke en uheldig skriveleif en gang som de fleste har innemellom..

Ja jeg blir nesten sint når jeg leser i dette forumet.. Kun en brøkdel av innleggene har god skriftlig norsk. Gå alle på barneskolen enda, eller kan dere ikke bedre? Da burde dere kanskje vurdere å følge med på skolen.. Lurer litt på om "innemellom"'en din er helt riktig også men men :smile:

Quote:

Viss du ikke vil betale en fast pris kan du jo bruke Xbox connect, men da må du chippe boxen først.

Hvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...