Gå til innhold

Det nye honor systemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ryktes at det nye honor systemet skal komme med neste patch. Så først og fremst er dette sant? Eg er rank 10 atm. Er d verd d å pvpe mer til patchen hvis rank 13 er målet? Og vil eg måtte starte fra sctach når d kommer, eller vil vi meg høy rank få noe handicap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer. ta deg en tur med en lvl 1 char på test serverene og se selv. patchen kommer ikke denne uken (test serverene er fortsatt oppe) så om du vil kan du jo bare presse mot 13 så langt du kommer. eventuellt så rekker du bare rank 11 eller rank 12, men da kan du bare kjøpe de siste delene med honorpoints når 2.0 kommer live. :)

Skrevet

Ranksystemet som der er nå, vil forsvinne.

og jeg tviler neppe på at du klarer rank13 før patchen kommer. Men er ikke sikker. For å si det slik: hvis patchen kommer denne/neste uka, så er det ikke noe vits å pvp'e for rank13.

Men kan hende at de ikke slipper patchen før om 1 mnd.

den ranken du har nå, vil ikke telle noe som helst når patchen går live. Eneste er at du kan velge om du vil ha tittelen over navnet ditt eller ikke. for syns skyld.

Alt av BG utstyr etc, (utenom potions) vil koste ære-poeng og BG merker.

F.eks 1-hand High warlord våpen vil koste 22500 ærespoeng og 20 ab/wsg/av merker.

Får rundt 200 ærespoeng for en AB/WSG seier. pluss evt æresdrap du har gjort i runden. Som er rundt 2-30 pr hode.

Jeg for min del har slutta helt med pvp, siden jeg kun er rank6.

Skrevet

Du kan rekke å presse deg opp til rank 11, og skaffe deg billig mount..

De som har pvp mounten fra før slepper å skaffe seg den riding skillen men skaffer du mounten når patchen er ute da må du punge ut med riding skill..

Skrevet

"Får rundt 200 ærespoeng for en AB/WSG seier. pluss evt æresdrap du har gjort i runden. Som er rundt 2-30 pr hode."

Ja, som dene gotten sie, du trenge ikke rank, bara mya mya æresdrap og æresdra, respeKKT trenger do ikke lenge, fordi bara mange flere æresdrap, og vinne dem battlegrundsene, men helst mye mye æresdrap, og du får 2 kebab.

Skrevet

Du vil nok få noe sånn at du ikke trenger å starte på nytt, så like greit å gå på.

Ingen vet 100%, men såpass godt kjenner jeg blizzard.

Skrevet (endret)
"Får rundt 200 ærespoeng for en AB/WSG seier. pluss evt æresdrap du har gjort i runden. Som er rundt 2-30 pr hode."

Ja, som dene gotten sie, du trenge ikke rank, bara mya mya æresdrap og æresdra, respeKKT trenger do ikke lenge, fordi bara mange flere æresdrap, og vinne dem battlegrundsene, men helst mye mye æresdrap, og du får 2 kebab.

7371286[/snapback]

Haha. Jeg lurte på når noen skulle si det. Ikke så bra å oversette honourable kills til norsk med den nåværende standardbetydningen av begrepet "æresdrap".

Men for all del, gleder meg til endringene, men synes fortsatt ikke at systemet distingverer mellom grinders og talentfulle PvP'ere.

Endret av Athelas
Skrevet
synes fortsatt ikke at systemet distingverer mellom grinders og talentfulle PvP'ere.

7377503[/snapback]

Det nye systemet vil matche motstand etter utstyr, det hjelper hvertfall litt. Hordan skal man egentlig få til å vurdere om en spiller er talentfull?

Skrevet (endret)
Haha. Jeg lurte på når noen skulle si det. Ikke så bra å oversette honourable kills til norsk med den nåværende standardbetydningen av begrepet "æresdrap".

7377503[/snapback]

Hehe.. venta på at noen skulle kommentere det :) Men kan ikke la være å skrive på mitt morsmål selv om noen gjør ting som ikke er helt vettugt

red: for mange smilefjes

Endret av MallRaT
Skrevet
Det ryktes at det nye honor systemet skal komme med neste patch. Så først og fremst er dette sant? Eg er rank 10 atm. Er d verd d å pvpe mer til patchen hvis rank 13 er målet? Og vil eg måtte starte fra sctach når d kommer, eller vil vi meg høy rank få noe handicap?

7369649[/snapback]

Patchen kommer neste uke og det er ikke noe poeng i ranke denne uken.

Kilde

Skrevet (endret)

kun om man ikke har høyere rank fra før. Jeg har maks vært rank 7 og den kan jeg nok velge å ha i nicket:) Selv om jeg bare er rank 1 nå:)

Endret av gamer73
Skrevet

Ok får rank 7 denne uka 100% sikkert, og med 100k honor forrige uke så havner jeg kanskje halveis til rank 8. Vil det si at jeg ikke kan få rank 8? Eventuelt om kan få rank 8, så får jeg ikke kjøpt items til vanelig pris etter neste ukes oppdatering? Eg blei litt forvirra her :(

Skrevet (endret)

du får rank 8, men ikke rank 8 rewards! OM du har nok honor når dem (blizzard) for siste gang regner ut rank selvsagt.

Endret av gamer73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...