Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp på nynorsk stil!


Anbefalte innlegg

Hei mine frender. Jeg har en nynorsk stil som må leveres i morgen, den er så og si ferdig skrevet, men jeg trenger hjelp til å rette nynorsk feilene. Jeg tror det bare er et avsnitt som er fullt med feil som jeg vil markere i fet. Trenger spesielt rette hjelp på det avsnittet ettersom jeg tror de andre avsnittene er relativt korrekte.

 

STILEN:

 

Di mindre vitet er, di meir er modet

 

Di mindre vitet er, di meir er modet er eit gammalt ordtak. Eg meiner at det er eit bra og korrekt ordtak. Trur de verkeleg at soldatar vil sloss for sitt fedreland viss dei visste mykje? Heldigvis for USA og andre krigsnasjonar er menneske dumme og naive. Eg kan lova dykk at INGEN ville ha dratt til Vietnam viss dei visste kva som ville skje der. Nei, ikkje pokker! Dei ville ha bunde seg fast til senga og ropt på mor. Dette kan være grunnen til at USA vervar fattige og uvitande menneske til krigen i Irak. Dei veit jo ikkje betre og gjør kva som dei må for å overleve trur dei. Men i realiteten springer dei mot dauden.

 

Det var vel det same i middelalderen, men da var det gudar som dei trudde på. Dei var uvitande og trudde dei vil komme til valhall viss dei døydde i krig. Dette er jo så klart ikkje sant, men dei var jo uvitande om verkelegheiten. Derfor hadde dei så stort mot og kunne løype til dauden utan å nøle. Noen er vel imponert over motet dei hadde, men eg er meir skuffa over dumskapen til vikingane.

 

Di mindre vitet er, di meir er modet er ikkje bare om krig. Det er like mye om landsbyidiotar. Det er alltid ein eller annan idiot frå landsbyen som er litt tilbakeståande på ein eller annan måte. Som oftast er han bare eit mobbeoffer som får gjennomgå kvar søndag når de andre barna springer heim frå kyrkje. Men ein eller annen gang i året greier landsbyidioten å gjer noe dumdristig og skadar seg sjølv og andre. Kvifor gjer han det? Jo, fordi han er dum med mykje dumdristig mot. Men er dette så dumt? Det hadde jo verkelig ikkje vore morosamt viss han ikkje gjorde slike ting. Da hadde han berre vært tilbakeståande, og det aleine er rett og slett ikkje morosamt.

 

Nu virkar det nesten som at alt er negativt med ordtaket, men det er ikkje det. Ordaket minner mykje om eit annet ordtak som sier ”Uvitheit kan være ein velsingelse”, og det er jo for all del heilt sant. Det er sikkert mykje eg ikke ville ha gjort viss eg viste det var farlig, men heldigvis gjorde eg det likevel og trivdes med konsekvensen. Det hadde jo vært heilt umulig å ta ting på sparket viss man heile tiden var nervøs og overtenkte hver einaste ting. Det kan være ein stor velsignelse å vite minst mulig! Likevel må eg si at eg er glad eg ikkje er ein slik person, fordi i lengden er det ikkje bra.

 

Eg må konkludere med at det kjem mykje bra ut av dumskapen til nokre menneske. Dei gjer livet til oss andre morosamare og meir interessant. Pluss at vi får folk til å kjempe for oss og halde oss trygge, vi slappar av heime i stua imens de soringeri eit kuleregn i ein ørken.

______________________________________________

 

Jeg vet at innholdet i stilen ikke er så sterk, men tenkte jeg i det minste at det ikke skal være mange nynorsk skriveleifer der. Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nu virkar det nesten som at alt er negativt med ordtaket, men det er ikkje det. Ordaket minner mykje om eit annet ordtak som sier ”Uvitheit kan være ein velsingelse”, og det er jo for all del heilt sant. Det er sikkert mykje eg ikke ville ha gjort viss eg viste det var farlig, men heldigvis gjorde eg det likevel og trivdes med konsekvensen. Det hadde jo vært heilt umulig å ta ting på sparket viss man heile tiden var nervøs og overtenkte hver einaste ting. Det kan være ein stor velsignelse å vite minst mulig! Likevel må eg si at eg er glad eg ikkje er ein slik person, fordi i lengden er det ikkje bra.

 

 

No virkar det nesten som at alt er negativt med ordtaket, men det er ikkje det. Ordtaket minner mykje om eit anna ordtak som seiar ”Uviting kan vera ei velsiging”, og det er jo for all del heilt sant. Det er sikkert mykje eg ikkje ville ha gjort viss eg viste det var farlig, men heldigvis gjorde eg det likevel og trives med konsekvensen. Det hadde jo vore heilt umogleg å ta ting på sparket viss man heile tida var nervøs og overtenkte kvar einaste ting. Det kan væra ei stor velsigning å vita minst mogleg! Likevel må eg seia at eg er glad eg ikkje er ein slik person, fordi i lengda er det ikkje bra.

 

 

Dette er stort sett Nynorsk ordboka i Word. ;)

Lenke til kommentar

Nu virkar det nesten som at alt er negativt med ordtaket, men det er ikkje det. Ordaket minner mykje om eit annet ordtak som sier ”Uvitheit kan være ein velsingelse”, og det er jo for all del heilt sant. Det er sikkert mykje eg ikke ville ha gjort viss eg viste det var farlig, men heldigvis gjorde eg det likevel og trivdes med konsekvensen. Det hadde jo vært heilt umulig å ta ting på sparket viss man heile tiden var nervøs og overtenkte hver einaste ting. Det kan være ein stor velsignelse å vite minst mulig! Likevel må eg si at eg er glad eg ikkje er ein slik person, fordi i lengden er det ikkje bra.

 

 

No virkar det nesten som at alt er negativt med ordtaket, men det er ikkje det. Ordtaket minner mykje om eit anna ordtak som seiar ”Uviting kan vera ei velsiging”, og det er jo for all del heilt sant. Det er sikkert mykje eg ikkje ville ha gjort viss eg viste det var farlig, men heldigvis gjorde eg det likevel og trives med konsekvensen. Det hadde jo vore heilt umogleg å ta ting på sparket viss man heile tida var nervøs og overtenkte kvar einaste ting. Det kan væra ei stor velsigning å vita minst mogleg! Likevel må eg seia at eg er glad eg ikkje er ein slik person, fordi i lengda er det ikkje bra.

 

 

Dette er stort sett Nynorsk ordboka i Word. ;)

7370160[/snapback]

 

 

Tusen takk! :) Jeg har ikke nynorsk på hjemme PCen, ergo du var til veldig stor hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...