Gå til innhold

Scrubs sesong 6 er nå igang! [spoilers]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da er det klart for Scrubs sesong 6. Jeg har gått og småjublet hver dag siden de kunngjorde datoen og er ganske hypa opp nå.

Endret av Blib
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sweeteness!

Takker for at du minnet meg på det *ekstasemodus* i det jeg nå vil falle i søvn. :D

Edit: Nextepisode.net check it out. Blir gode helger frammover dette. Henter den ned sammen med Smallville på mystisk vis frammover. ;)

Endret av whom
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Da var episode 1 ute *gleder meg noe sinnsykt*

Skrevet

Var verdt å vente på, selv om episoden var ganske dårlig. Men strengt tatt spiller det ingen rolle, det var Scrubs! Skal se den om igjen snart mens jeg venter på ep2 :)

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Litt kjedelig episode ja, men jeg syntes at kamera vinklene og fargene var mer som i sesong 1.. lurer på hvorfor?

Men fikk merkelig lyst på pop rocks nå.. :dribble:

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet
Litt kjedelig episode ja, men jeg syntes at kamera vinklene og fargene var mer som i sesong 1.. lurer på hvorfor?

Men fikk merkelig lyst på pop rocks nå..  :dribble:

7404963[/snapback]

Mens eg lasta ned 'N Sync - Bye Bye Bye. :\

Skrevet

Er det mulig, serien har blitt enda mer emo. trodde ikke det var mulig etter sesong 5 som bare var en lang strøm av touchy-feely crap.

Få tilbake den gode humoren i sesong 1-4 da blir det saker

Skrevet

Deus: Er du som er emo og klager nå, da. Hvis du ikke ser all den gode humoren i serien, bare fordi det er litt seriøst innimellom (noe som for så vidt har vært tilfellet gjennom hele serien, og som jeg syns er en av styrkene til serien), er jo det synd for deg.

• 1 måned senere...
Skrevet
Haha, dagens musikal-episode var ganske så artig. :D

Syns det blir litt mye tull nå for tida, egentlig. Litt lite jobbing/"doctoring" på Sacred Heart.

7760493[/snapback]

Etter min mening, så var dette den absolutt dårligeste scrubs episoden noensinne :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...