Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde meg selv utent?


Gjest Fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Fann ikke på noe bedre emnetittel...

 

Men jeg har et seriøst problem. Det lyder slik:

 

Jeg har fått meg kjæreste nå... Og jeg er ikke så vant med å ha kjæreste. Jeg er 14 år, og midt i puberteten. Problemet er at jeg får så sinnsykt lett ståtiss!

Jeg kan få det bare ved å holde henne i hånda, eller å bare holde rundt henne mens vi sitter og snakker med andre. Jeg hater dette. Tenk hvor flaut det blir for meg visst hun kjenner at tissen min trykker opp mot ryggen hennes når vi sitter da?

 

Vær så snill, og hjelp meg! Hvordan skal jeg klare å unngå dette? Mindre, evt. mer onarering? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Fortvilet
Du kan gjøre en av to ting. Press rompa lengre bak når den presser mot ryggen hennes, eller du kan presse hardere mot ryggen og bare nyte det og gi slipp på den vonde tanken om at nå må du få ned penis igjen, bare "let go" og press blod inn i den og press den langt oppover ryggen hennes  :thumbup:

7364342[/snapback]

Det er det jeg har gjort til nå, men jeg vil ha en slutt på dette!

 

Noen som vet råd? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Haha... Dette er vel en fordel med å være jente. Å slippe dette altså. Men tviler på at hun synes du er en pervo fordi du blir kåt av å bare holde henne i hånden. Det blir jenter også. Hvis dere først blir kjærester, er det ikke noen krise at du blir kåt av henne. Så bare nyt det du. :)

 

Dessuten går det vel over etterhvert som du blir eldre. Bare å ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...