Gjest Fortvilet Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Fann ikke på noe bedre emnetittel... Men jeg har et seriøst problem. Det lyder slik: Jeg har fått meg kjæreste nå... Og jeg er ikke så vant med å ha kjæreste. Jeg er 14 år, og midt i puberteten. Problemet er at jeg får så sinnsykt lett ståtiss! Jeg kan få det bare ved å holde henne i hånda, eller å bare holde rundt henne mens vi sitter og snakker med andre. Jeg hater dette. Tenk hvor flaut det blir for meg visst hun kjenner at tissen min trykker opp mot ryggen hennes når vi sitter da? Vær så snill, og hjelp meg! Hvordan skal jeg klare å unngå dette? Mindre, evt. mer onarering? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Mer... Det er jo naturlig, gi faen:P Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Vil helst ikke gi faen i at kjæresten min synest jeg er en pervo. Kyssinga gir meg hvertfall stå! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Du kan gjøre en av to ting. Press rompa lengre bak når den presser mot ryggen hennes, eller du kan presse hardere mot ryggen og bare nyte det og gi slipp på den vonde tanken om at nå må du få ned penis igjen, bare "let go" og press blod inn i den og press den langt oppover ryggen hennes Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Du kan gjøre en av to ting. Press rompa lengre bak når den presser mot ryggen hennes, eller du kan presse hardere mot ryggen og bare nyte det og gi slipp på den vonde tanken om at nå må du få ned penis igjen, bare "let go" og press blod inn i den og press den langt oppover ryggen hennes 7364342[/snapback] Det er det jeg har gjort til nå, men jeg vil ha en slutt på dette! Noen som vet råd? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Ring mariekjeks supporttelefon, det gjorde jeg, og det funka Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Syns igrunn at hun burde ta det som et komplemang (eller åssen det skrives). Sikkert et kjipt svar å få, men så er jo jeg ganske kjip også da. (: Endret 26. november 2006 av aleks tho Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 En på 14 år vil få stå av alt på to bein, så er vel strengt talt ikke et stort kompliment Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Hehe. Nei kanskje ikke Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tenk på ekle ting da eller noe. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Hvor mange tråder om dette har vi nå? Noen som gidder å telle? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 En på 14 år vil få stå av alt på to bein, så er vel strengt talt ikke et stort kompliment 7364623[/snapback] Eller alt med puls for den del Bare ta det med ro, det er helt vanlig i så ung alder. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 En på 14 år vil få stå av alt på to bein, så er vel strengt talt ikke et stort kompliment 7364623[/snapback] :!: Så for meg denne påstanden og en struts! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) :!: Så for meg denne påstanden og en struts! 7364725[/snapback] Når du sa struts, så jeg for meg Neppe. Men det var vel neppe Neppe du mente. :!: Endret 26. november 2006 av Databamse Lenke til kommentar
ostov Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tenk på bestemor naken... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Mmm, deilig hudflapper å leke med, pupper som kan snurres rundt halsen og 150kg deilig barsk kvinnfolk? Hvem kan vel ikke like bestemora si? :/ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tenk på Intel Core 2 duo prosessoren du blir å få i julegave av mamma og pappa. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg føler ett sitat fra Ford Fairlane passer her.. Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Mmm, deilig hudflapper å leke med, pupper som kan snurres rundt halsen og 150kg deilig barsk kvinnfolk? Hvem kan vel ikke like bestemora si? :/ 7365057[/snapback] Dei hudfalppene kalle me bingovinger! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Haha... Dette er vel en fordel med å være jente. Å slippe dette altså. Men tviler på at hun synes du er en pervo fordi du blir kåt av å bare holde henne i hånden. Det blir jenter også. Hvis dere først blir kjærester, er det ikke noen krise at du blir kåt av henne. Så bare nyt det du. Dessuten går det vel over etterhvert som du blir eldre. Bare å ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg