Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne altmulig laptop


z1nox

Anbefalte innlegg

Hola :D

 

Skal i militæret til januar og er på utkikk etter en laptop til rundt 12-13000 kroner som skal brukes til multimedia og sikkert en god del spilling. Er ikke typen som skrur på max eye candy og mest mulig oppløsning men det trenger ikke hakke på den dårligste oppløsning heller (WoW blir nok spilt flittig under oppholdet samt andre MMORPG)

 

Har kikket litt rundt, men har fint lite peiling på hvor bra laptop deler yter (hatt stasjonær i alle de år) og trenger derfor hjelp :roll:

 

Alle forslag er velkomne ;>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare lurer på en ting.

har HD hastighet egentlig noe å si når du spiller?

7363822[/snapback]

 

Kan ha det hvis spillet skriver mye til hdd men jeg har et annet spørsmål og det er..... hvorfor i alle verden kjøper noen en maskin med en 4200 harddisk i nov 2006 som det skal spilles mye med?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
bare lurer på en ting.

har HD hastighet egentlig noe å si når du spiller?

7363822[/snapback]

 

Kan ha det hvis spillet skriver mye til hdd men jeg har et annet spørsmål og det er..... hvorfor i alle verden kjøper noen en maskin med en 4200 harddisk i nov 2006 som det skal spilles mye med?

7363875[/snapback]

 

Fordi jeg alltid har innbilt meg at det ikke har så mye å si :roll:

Lenke til kommentar
De maskinene på komplett ser ut til å passe meg bra, er de bedre enn den førstnevnte maskinen ASUS A6Ja? off, hater å velge ;p

 

For å si det slik, hva er det som trekker ned på de sistnevnte?

7363858[/snapback]

 

Begge maskinene er bedre en AsusJa som jeg mener har gått litt ut på dato nå og jeg syntes det er fryktelig negativt med 4200RPM harddisk "bremsekloss"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...