Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har man ikkje sovet i natt, og hadde heller ikkje planlagt å legge meg igjen før i kveld. Så sovner eg plutselig mens eg sitter og ser på TV, uten at eg føler meg trøtt på forhånd! Helvete heller :hrm:

Skrevet

Da går jeg ut en tur folkens :) Kommer sikkert tilbake igjen snart. All denne tiden alene har fått meg til å misslike folk :p Og hvis ikke jeg kommer tilbake er det Sirslask som har kommet og hentet meg i kanoen ;)

Skrevet

Jeg har vært våken siden halv sju, jeg. Har også fått gleden av å vente på tog i over to timer før jeg dro hjem fra togstasjonen, og nå sitter jeg her og har trøstekjøpt t-skjorter(?) fra T-shirts Hell, mens man hører på LP. Interesting, huh?

Skrevet (endret)
Her har man ikkje sovet i natt, og hadde heller ikkje planlagt å legge meg igjen før i kveld. Så sovner eg plutselig mens eg sitter og ser på TV,  uten at eg føler meg trøtt på forhånd! Helvete heller :hrm:

9021843[/snapback]

Nemmen dakar liten, da. Er det vanskelig å holde seg våken etter leggetid? :)

Jeg har vært våken siden halv sju, jeg. Har også fått gleden av å vente på tog i over to timer før jeg dro hjem fra togstasjonen, og nå sitter jeg her og har trøstekjøpt t-skjorter(?) fra T-shirts Hell, mens man hører på LP. Interesting, huh?

9021849[/snapback]

Very interesting. Noen bra t-skjorter(?) da? :p

Endret av Kibs
Skrevet
Huh?  :blush:

9021863[/snapback]

Det hjelper ikke at du ignorerer den sarkastiske smileyen, for jeg vet at jeg brukte den.

Skrevet
Very interesting. Noen bra t-skjorter(?) da? :p

9021850[/snapback]

You judge!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tshirtshell_order.png

Skrevet
Nemmen dakar liten, da. Er det vanskelig å holde seg våken etter leggetid?  :)

9021850[/snapback]

Not really... Eg gikk tur mellom 4 og 5, og var ute og jogget mellom 6 og 7. Så gikk eg og så på TV, og følte meg ikkje trøtt i det hele tatt. PANG! Så sov eg. :cry:

Skrevet
Not really... Eg gikk tur mellom 4 og 5, og var ute og jogget mellom 6 og 7.  Så gikk eg og så på TV, og følte meg ikkje trøtt i det hele tatt. PANG! Så sov eg. :cry:

9021878[/snapback]

Så rart. Du har jo ikke gjort noen fysiske aktiviteter som burde slite deg litt ut heller.. :hmm:

Skrevet
You judge!

tshirtshell_order.png

9021872[/snapback]

Haha. Kult. :thumbup:

9021875[/snapback]

Takk :)

----

Ø.B.: Hva med å bruke en alternativ MSN-klient? Slippe all reklamen og dritt.

Skrevet
FAEN, helvetes wowreklame som dukker opp i praktisk talt fullscreen på msn!! arghhhhhhh.

9021881[/snapback]

Dakar deg. De slutta å ha sånne store reklamer til meg etter at jeg holdt på å ødelegge tastaturet. Tror iallefall det var grunnen. Det kan iallefall ikke være tilfeldig. :dontgetit:

Skrevet
Så rart. Du har jo ikke gjort noen fysiske aktiviteter som burde slite deg litt ut heller..  :hmm:

9021884[/snapback]

Hrm. Eg er da ikkje i så dårlig form!

Hvem prøver eg å lure? :(
Skrevet

cvln. Dert er tiltak å skifte:D Tror du jeg har kondis til slikt ell :p

Hmm kjøpesummen for cd'ene jeg kjøpte i natt var 777. Passa jo bra med datoen i dag ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...