Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg kjeder meg. La oss snakke om noe : )

7520361[/snapback]

Har du handlet julegaver denne uken? i så fall, hvor mange? :p

(ukens tema)

Endret av brd
Skrevet

Julenissen?

Hvordan tror du han formerer seg? Han har jo holdt på med de gavene siden 1700-tallet elns, og da må jo han og nissemor ha litt pulings siden nisser ikke lever i 300 år (tror jeg). Men det jeg lurer på da er: hvorfor hører vi ikke om treningen til lille-nissen, og hvorfor ser de like gamle ut hvis det er flere genrasjoner og forskjellige nisser?

Er det skjegget som gjør det, eller er alle nissene kloner/aliens?

Skrevet
Jeg kjeder meg. La oss snakke om noe : )

7520361[/snapback]

Har du handlet julegaver denne uken? i så fall, hvor mange? :p

(ukens tema)

7520386[/snapback]

Tenker jeg utsetter det enda litt til jeg :p

Skrevet
Julenissen?

Hvordan tror du han formerer seg? Han har jo holdt på med de gavene siden 1700-tallet elns, og da må jo han og nissemor ha litt pulings siden nisser ikke lever i 300 år (tror jeg). Men det jeg lurer på da er: hvorfor hører vi ikke om treningen til lille-nissen, og hvorfor ser de like gamle ut hvis det er flere genrasjoner og forskjellige nisser?

Er det skjegget som gjør det, eller er alle nissene kloner/aliens?

7520389[/snapback]

Hmm, da må nissene begynne å bli relativt fucka ettersom 300 år med incest neppe kan være noe positivt for barna.

Skrevet
Hmm, da må nissene begynne å bli relativt fucka ettersom 300 år med incest neppe kan være noe positivt for barna.

7520411[/snapback]

Det kan jo være at de blander inn alver? Det er jo massevis av dem, de sitter jo hele året og lager Plasma-TV'r og Playstationer til de små barna.

Jeg tror nissen blir lavere og lavere for hver år, siden julenissen og nissemor har orgier med masse alver for å ikke få altfor mongloide barn.

Skrevet
Hjelp! Jeg skylder noen penger... Og jeg har ikke råd! Hva skal jeg gjøre?

7520416[/snapback]

Flykt til Brasil før han rekker å sende torpedoer etter deg.

7520426[/snapback]

Jeg har ikke råd til å flykte til brasil :confused:

Skrevet

7520416[/snapback]

Si at du ikke har råd. Lån penger av mor eller far hvis du er lovet juling om du ikke betaler med en gang.

Skrevet

Det må være jevelig kjipt å være julenissehjelper da, de er bare sex og arbeids-slaver.

Men ville ikke da nissen plutselig kommet med lange grønne ører hvis de blander inn alver?

Skrevet

7520416[/snapback]

Si at du ikke har råd. Lån penger av mor eller far hvis du er lovet juling om du ikke betaler med en gang.

7520445[/snapback]

Tror du de bryr seg? :ohmy:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...