Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er opp?!

7916125[/snapback]

Mener du annet enn den logiske retningen?

Svært lite.

Sitter og hører gjennom Mörkegjemsel-sangene som jeg hadde klart å rote bort, men fikk igjen av en kamerat her om dagen.

Np: Mörkegjemsel - Gjemt i skyggene

Skrevet
Casablanca er litt oppskrytt film :ermm:

7916125[/snapback]

Den ble laget i Hollywoods gullalder (30-40-tallet) og imponerte sikkert stort da. Husk at det fantes ikke noe såpeopera på den tiden!

Men den suger nok i dag.

Jeg kjeder meg.

Skrevet (endret)
Ble det noe på deg?

7916145[/snapback]

Filmkveld med venniner.

Tomat-Ulf: Det ble ikke spennede før på slutten. Lite hjalp det at Silje satt ved siden av å gjentok om og om igjen: "Seriøst, er hele filmen i svart/hvitt?" :wee:

Endret av Demille
Skrevet
Hei hawtness. Gått mye naken i dag? Hvordan fungerer denne nudist-greia for deg?

7916166[/snapback]

Gikk litt naken tidligere i dag, og satt naken i stad. Utforsket nye steder. Menneskekroppen er spennende.

Skrevet
Gikk litt naken tidligere i dag, og satt naken i stad. Utforsket nye steder. Menneskekroppen er spennende.

7916174[/snapback]

Ikkesant? Jeg fant en kroppsåpning i stad jeg aldri har funnet før. Gikk bort mange timer der.

Skrevet

7916174[/snapback]

Ikkesant? Jeg fant en kroppsåpning i stad jeg aldri har funnet før. Gikk bort mange timer der.

7916189[/snapback]

Jeg laget den sist, den forrige var for vid.

Skrevet (endret)
Jeg laget den sist, den forrige var for vid.

7916216[/snapback]

Det kjente jeg ikke. Det forteller vel litt om utstyret ditt.

:---------D

Endret av Tomat-Ulf
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...