Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rai rai indeed.

Nok ei rævva nyttårsfeiring. Alt var så bra frå ca 23:30 til 00:30. Då var alle der, og det var masse liv og fyrverkeri. Så plutselig forsvant alle, og eg endte opp på et døll nachspiel der alle gjekk og la seg.

Kjedelig. Håpar på eit par dagar til med folk eg likar før eg skal i militæret igjen, eg. Gjerne i edru tilstand :yes:

Skrevet

Nok engang er Scarface^ shitfaced. Er det en ny tråd laget av en 10 åring som har tre prikker etter hver eneste settning her som jeg kan gjør narr av? Gir 10 kr for tips.

Skrevet

jeg trur ikke du er mest full :nei: har en store bror som snart kommer hjem fra fester(så sant han finner veien hjem) :p og han er nok møkk dritings nå:p han hadde med seg 2 kasser øl når han dro, dette skal han og en annen venn dele:P

Skrevet
skjer med dere a? nå har jeg vært på nyttårsfest dem 14 siste timene. dere skuffer meg .p en kveld preget av kjærlighet, tårer og knuste tryner

7616897[/snapback]

Skrevet
skjer med dere a? nå har jeg vært på nyttårsfest dem 14 siste timene. dere skuffer meg .p en kveld preget av kjærlighet, tårer og knuste tryner

7616897[/snapback]

7616903[/snapback]

:D Best! b

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...