Gå til innhold

TES: MODs - Fra skuffet til Veldig fornøyd!

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Oblivion er jo egentlig et velig bra spill, men noen "feil" (som levelscaling) ødelegger jo litt/mye/alt (for meg, i hvert fall)..

Jeg ønsker å høre litt fra følgende gruppe;

Dere som gledet dere til Oblivion (mye pga Morrowind), og ble SKUFFET! MEN!! Som installerte [insert MOD here] og ble kjempe/veldig fornøyd!

Hvis i hele tatt dere finnes...

Men, andre ord; Dere som "vet hva dere snakker om", og som faktisk fant ut at Oblivion med diverse mods ble et fullVERDIG spill! :)

Hvilke mods installerte dere?

Takker! :)

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig fornøyd med spillet slik som det er.

MODs jeg bruker nå for tiden:

* De offisieller pluginsene.

* det teller vel ikke helt som en mod, Knights of the Nine.

* Septim Mansion (Finner du her)

*Rapiers utility belt

EDIT: Jeg har mods for å kose meg, hadde klart meg fint med Oblivion uten mods!

Har egentlig ikke så mange mods. :yes:

Endret av Wh1nerG

Bra at du lagde denna tråden, for jeg er møkk lei level scaling'en på Oblivion.

Det er veldig teit at du plutselig ikke kan møte på bjørner i skauen lengre, fordi du er for høy level.. Det irriterer ballene av meg at de tok seg så lite tid med å lage et level scaling-system.. :p

Oblivion uten MOD mot levelscaling kommer ikke på tale. Misunner ikke Xbox 360 spillerne der. Men det er vel noen som ikke bryr seg/liker det og.

Men er uansett skuffa av spillet i lengden. Bra at de legger det opp slik at det skal bli enkelt for folk å modifisere spillet, slik at det igjen kan vokse å bli bedre. Men her virker det nesten ut som de har stolt på at privatfolk skal fullføre spillet for dem. For det føles på mange måter uferdig ut.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...