Gå til innhold

Skal, skal ikke kjøpe TDU


Ördög

Anbefalte innlegg

Vurderer seriøst og kjøpe det. Er det verdt pengene? Liker bilspill og har sett litt og lest litt om det. men er fortsatt usikker, er ikk rik så vill helst kjøpe noe som er vedt pengene. liker ikke FPS eller skyte spill generlet på konsoll, så GOW er uaktuelt.

 

EDIT 1:Beklager...

 

Spillet jeg mener er TDU til 360...

 

EDIT 2: Takk for at du ryddet opp :)

Endret av krypton666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler spillet. Syns det er kjempegøy, men for å få full glede bør du ha live.. Hawaii øya er ENORM, og veldig pen.. Så om du føler for å bare kruse rundt enten alene eller sammen med noen, egner den seg ypperlig til det. Når du etterhvert begynner å få gangen i det, får deg en fet bil/motorsykkel blir du nok fort hekta på å kjøre om kapp mot andre spillere.. Tror det kan ver et spill som du kan dra frem å spille en lang tid fremover..

 

Ingenting slår følelsen av å komme bak en nybegynner/dårlig bil med kawasaki ninjaen min, får å så dra hardt forbi han! :p

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar

Det er ikke maangen, vis jeg ikke tar feil, kan du se ca 10 om gangen. itillegg til biler som bare kjører rundt og er styrt av 360`en.. selv om det kan hørres teit ut, vil jeg tro det er mye bedre en at du plutselig blir omringet av 100 biler. Kan bli kaos nok som det er så.. :p Holder du deg rundt i byen er det biler rundt deg omtrent hele tiden, tar du ut langs kysten eller fjellet, er det et mindre antall, (Logisk nok), men du treffer fremdeles folk..

Lenke til kommentar

Alle du treffer rundt på veiene kan du "blinke på" med lysa dine.. Da utfordrer du dem.. Godtar di, settes det opp en valgfritt punkt dere skal kjøre omkapp til.. Ellers finnes det vanlige standar løp, enten A-B eller runder.. Disse finner du ved å kjøre til slike "spoter" rundt på kartet.. (Kjøre eller bare trykke på dem på kartet.. :p) Her kjører du vell med opptil 8-10stk eller noe sånn? Alt etter hvor populære banene er.. Å en siste ting er "diner". En plass du kan reise til å kjøre på andre sine hjemmelaga baner. Her er det en vis sum du må gi for å få bli med, men til gjenngjeld kan du vinne opptil 500.000.. Noe som er en del i dette spillet.. :p Det som er det morsomste med disse løpa er at ganske mangen tusen prøver seg, så for å ha en vinnersjangs, må du perfeksjonere rundetiden din.. Her er det snakk om 1000dels sekund som avgjør om du havner på en 500`ende plass eller 1`plass.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...