Gå til innhold

Guide: Et friskere skrivebord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I stedet for Objectdock, som i allefall før brukte masse resurser, så kan man bruke YZDock som er gratis.

7350179[/snapback]

Forbehold om svar allerede. Jeg har ikke lest hele denne tråden.

 

Yzdock bruker 100% av min CPU om jeg scroller frem og tilbake raskt nok. Den krever derimot ingenting når jeg spiller visse spill, men den overlapper en del always-on-top-applikasjoner noe som er grusomt irritabelt, tom. når de er i fullskjerm.

Lenke til kommentar

Har installer FlyaKite OSX programmet, og designet og sånt var JAVLIG fett, men hhar hatt litt små problemer. For eksempel at objectdock menyen ikke funket så godt med Windows oppgavelinja, så mange tilfeller fpr jeg rett og slett ikke åpnet forskjellige programmer (eks skype)...

 

SÅ jeg skulle gjenopprette systemet tilbake til gode gamle XP-mode. Når jeg prøver å gjennopprette systemet, kommer "gjenoppretter systemet" vinduet frem og holder på, så restarter den maskinen. Men når jeg kommer til innloggingen er det fortsatt OSX som står som theme, og jeg logger inn og da kommer det en melding om at "Windows ikke kunne gjenopprette sysemet fra den posisjonen. :hmm: Jeg får beskjed om å enten gå videre eller å prøve igjen. og nå har jeg prøv d fra alle mulige gjennopprettingspunkter, men ingen av dem funker! :cry:

 

Er det noen som vet hva som skjer eller har en liten ide om hva jeg kan gjøre?

Endret av Nisso
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
resource hacker er bare ett verktøy for å endre på innholdet i forskjellige binærfiler. i seg selv gjør den ingenting.

7724341[/snapback]

Ja det vet jeg, men jeg tenkte på den guiden til å endre bootscreen. Jeg fulgte hele anvisningen som stod i linken, men det fungerte ikke. Så også etter etterpå at den var endra, noe den var, og ingen funksjon. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Selv fikk jeg ikke det Stardock Bootscreen programmet til å fungere heller.

 

Satt til aktiv, og det stod at den var aktiv, men hvis jeg lukka programmet og åpna igjen stod det at det var windows standard som var den aktive. :thumbdown:

Prøvde også å restarte pcn uten å lukke programmet før jeg restarta, men heller ingen virkning, utenom at alt virka litt tregt etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...