sattar Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 jeg har bruks ( add_money 400000 ) så gikk det fint kunne gjøre det flere ganger og nå er jeg rik . Hva med dere da ?
TSP Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg skal innrømme at jeg i mitt første spill brukte add_money men det gjaldt kun mindre pengesummer. Ikke noe mer enn (5000) grunnen til at jeg brukte den var fordi jeg ville teste ett par ting, men etter det begynte jeg på ett nytt spill og har ikke brukt den juksekoden siden. Jeg har og brukt auto_win defender mye, fordi jeg blir lei av å kjempe beleiringsslag jeg vet jeg ville vunnet om jeg hadde spilt det. Men jeg spiller ikke alle fordi det er for kjipt når jeg får CTD og det er kjipt å forsvare samme borg gang på gang og vite at du med 90% sikkerhet vinner. Ellers syns jeg det ikke er noe særlig å "jukse" og gjør det kun når jeg tester ting. Om vi ser bortifra auto_win da.
Articfare Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg brukte pengekoder på BI når økonomien gikk rett vest, men det var bare 4000 tror jeg. Det ble litt kjedelig å miste imperiet mitt når jeg hadde tatt over hele midt-europa med Alemanni. Men etter det har jeg bare brukt fog of war koden på BI når jeg hadde tatt over alt, utenom nord-afrika, midt-østen og litt av russland. Sassanids hadde en gigantisk hær, så jeg måtte se hvor stor den var. Men fikk uheldigvis slettet den etter 100 turns eller mer.
sattar Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 (endret) se på det bildet der . altså se på PENGENE Endret 24. november 2006 av sattar
sattar Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 hvorfor kommer ikke bilden mens jeg har legt til den ??
Mildir Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 cheats ødelegger spillet, og er for feigaser
sattar Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 cheats ødelegger spillet, og er for feigaser 7348987[/snapback] vet det , men jeg har så lyst til å ta over verden !!
Articfare Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 cheats ødelegger spillet, og er for feigaser 7348987[/snapback] vet det , men jeg har så lyst til å ta over verden !! 7349139[/snapback] Ja, men du kan ta ovr verden uten cheats. Etter alt jeg vet så brukte ikke Alexander cheats da han tok over 90% av den kjente verden, og heller ikke det mongolske riket. Men nå kan jo jeg ta litt feil. Kanskje de gikk inn i konsollen og skrev add_money90000000000000000000000000000 og add_soldier eller noe av de beste soldatene *1+e1234. Ja, jeg tror nok Alexander brukte auto_win her og der og "broke enemy moral" på fienden, . Nei, cheats er kjedelig, .
koronag Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Joda, Alexander brukte cheats. Tror du han erobret alt det der på en ærlig og rederlig måte?
TSP Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Jeg er enig med deg Articfare, men jeg bruker auto_win kun i defensive borgslag hvor jeg føler med 75% sikkerhet at jeg hadde vunnet om jeg hadde deltatt. For på grunn av mine evinnelige CTD og frys -problemer i borgslag (de er hyppigere der enn i slagmarkslag) så er det vannvittig kjipt å få CTD om jeg er i ferd med å vinne. Og når man spiller på Very Hard er det heller ikke store sjansene for at man vinner på auto resolving, selv om oddsene går i din favør. Og pengecheats og slikt gjør jeg aldri i hovedspillet og spiller kun ett par turns i det spillet hvor jeg bruker juksekoder. Slik som sattar bruker juksekodene er "feigt" spør du meg, men samtidig er det de som liker å spille ett spill med de og, hver har sin smak og sine måter å løse ting på, og det skal man respektere. Jeg vedder forøvrig på at koronag brukte en 1337 -cheat når han postet det innlegget over... :wink:
sattar Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 men hvordan bruker du ( auto_win ) altså hvordan skriver du det på Medieval 2 shell ??
TSP Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Du åpner medieval 2 shellet (trykk på "ø") for så å skrive inn auto_win defender/attacker . Hvis du angriper skal det stå auto_win attacker, da vil du vinne. Hvis du blir angrepet og det står auto_win attacker, da vil fienden vinne. Hvis du forsvarer deg og skriver auto_win defender, vil du vinne. Hvis du angriper og du skriver auto_win defender, vil fienden vinne. Når du har skrevet inn en av disse, trykker du på enter, for så å trykke "auto resolve battle". Da vil du vinne eller tape slaget (avhengig av hva du skrev inn). Koden gjelder kun ett og ett slag, det vil si at du må skrive inn koden for hver gang det er nytt slag du vil bruke koden på.
sattar Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Men jeg har prøvd det men det virker ikke ( auto_win attacker ) skrevet jeg
TSP Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hmm, kan du fortelle nøyaktig hva du gjorde? Du trykket ikke "End turn", før du angrep for eksempel? Og hvis DU ble angrepet og du tapte og skrev auto_win attacker så skal som sagt fienden vinne.
sattar Skrevet 25. november 2006 Forfatter Skrevet 25. november 2006 Hmm, kan du fortelle nøyaktig hva du gjorde? Du trykket ikke "End turn", før du angrep for eksempel? Og hvis DU ble angrepet og du tapte og skrev auto_win attacker så skal som sagt fienden vinne. 7353317[/snapback] jeg angrep før "End turn" mot rebels jeg skrevet auto_win attacker . men det virker ikke ?
TSP Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Du trykket enter før du valgte auto resolving? Det skal teoretisk sett funke. Jeg er noe usikker riktignok om du skriver inn koden også angriåer, jeg tror det er slik at du MÅ velge angrip for så å få opp den "enter battle" "auto resolve" etc. -menyen, før du skriver inn koden og trykker enter, er ikke den menyen der når du trykker enter så tror jeg ikke det går.
TSP Skrevet 25. november 2006 Skrevet 25. november 2006 Jepp, nå har jeg prøvd å hjelpe deg så mye sattar og forklare det til punkt og prikke. Det skal teoretisk sett virke om du har gjort som jeg har sagt. Jeg vil ikke putte mer krefter inn i å prøve å lære deg den. Lær deg å spille gutt og alt blir mye artigere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå