Gå til innhold

Hva slags vær liker du å spille i?

OmaaarS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva slags vær liker du best å spille fotball i?

Jeg liker best å spille kamper i regn bare det ikke er for kaldt, men når jeg spiller i bingen og sånne ting er sol og varme best. Hva synes du?

Endret av UnitedsOmar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trives best med skygge, men fortsatt fin temperetatur. Gjerne litt duskregn ja :) Har pøset de to siste treningene da, selv om jeg løper stort sett hele tiden blir det fort kaldt når du ført må stå å vente noen sekunder. Huff, da foretrekker jeg nesten snø på kunstgresset!

Skrevet

er morsomt og spille på høsten det er kaldt og reinet spruter ned og ta en kjempe takling sa han går på trynet opp i en søle dam (selvom det er vanskelig på kundtgress)

nei da rein

• 2 uker senere...
Skrevet

Liker å spille når det er ca 20-25 grader sola står høyt, så tidlig på året

rett og slett ødeleggendes med lav sol om høsten!!

Skrevet
Liker å spille når det er ca 20-25 grader sola står høyt, så tidlig på året

rett og slett ødeleggendes med lav sol om høsten!!

7446979[/snapback]

Hehe...ihvertfall for keepere.....ikke noe som er verre enn å stå i mål, med den lave kveldsola midt i synet.

Da jeg spilte aktivt, likte jeg best å spille i regn, av en eller annen grunn. Kanskje fordi vi spilte mest på grusbaner, og det kan være et sant helvete, når sola har stått på i mange dager....ikke akkurat lite støv på banen da nei.... :D

Men nå som jeg bare gjør årlige comeback i en konsern-cup (bedrifts-fotball), så liker jeg best å spille i stekende sol. Hater å fryse. 30 grader og oppover, helst....så smaker det ekstra godt med en kald pils etter turneringa :D

Pantera

Skrevet

Å spille på gress når det regner synes jeg er helt forferdelig. Er vandt til grus, og "feilspretten" som kommer på vått gress er helt uberegnelig. Ser vi bort fra dette, synes jeg det er best å trene i vær med litt yr.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...