Gå til innhold

Ny bærbar, der batt.tid er viktig


gEnEsis_AiX

Anbefalte innlegg

Har vært på utkikk etter ny laptop i en LANG stund nå, og begynner å bli ganske fortvilet.

 

HAr hatt altfor mange maskiner som jeg ikke har vært helt fornøyd med, og har til og med bestilt en Dell XPS 1710, som jeg avbestillte.

 

bestemte meg for at xpsen er altfor stor, men møter et av mine hovedkrav, batteritid (med ekstra batteri). Har lagt på hyllen ideen om å kjøpe en "portabel" spill maskin, og gått over til å søke en maskin som glatt støtter Vista, me som har en del batteritid og byggkvalitet.

 

Skal se mye film, til å fra hjembyen min, som krever 3-4 timers brukstid. Samt at det er gøy om den støtter FM2007 og enkle CS:S

 

Noen som har et godt tips eller en god tanke?

 

gEnEsis

Endret av gEnEsis_AiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dell 6400 er så stor og klumpete, liker ikke det:p skulle helst vært så liten som "mulig" 14" eller mindre

7342374[/snapback]

 

zepto 6214 da fra netshop.no? Forutsatt at du kjøper 12-cellers batteriet ( da greier du opptil 5 timer). Den har et relativt bra skjermkort 7600go, og den har 14" skjerm og veier bare litt over 2 kg :)http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=42393 husk å velge 12-cellers batteri ;)

Endret av Delavar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...