Gå til innhold

Hvorfor har jeg fått høy latency?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Feilen hos meg er nå borte.

Latency var helt normal igjen i går da jeg spilte.  :)

Hvordan har det gått med dere andre?

7348059[/snapback]

300-12000 ms igår, men hele linja mi sleit igår så man får se hvordan det går idag.

Hos meg er det sånn at er det ikke det ene, så kan man garantere at noe annet som er galt :nei:

Skrevet

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg: feilen ser ut til å ha blitt fikset.

Sitter på 8mbits linje og får 150 ms, tragsik!

7348734[/snapback]

Det er vel ingen sammenheng overhodet mellom hastighet og responstid, er det? Forøvrig er vel ikke 150ms noe å klage over, jeg merker iallefall ikke lagg ved <200ms i latency...

Skrevet
Om jeg sitter på ISDN, så kan jeg bare drømme om 100 ms latency (om du forstår...) 150ms er så alt for mye når jeg betaler for å spille!

7349137[/snapback]

Men opplever du at 150 ms er plagsomt når du spiller? Jeg har alltid hatt ~200ms, og har aldri vært nevneverdig plaget av lagg med denne typen latency... Nå skal det sies at jeg ofte har forundret meg over at den ikke er lavere, siden jeg har NGT som ISP, og de faktisk reklamerer med ektremt lav resonstid... Men det gjelder kanskje bare mot deres egne gamingservere?

Skrevet (endret)
Om jeg sitter på ISDN, så kan jeg bare drømme om 100 ms latency (om du forstår...) 150ms er så alt for mye når jeg betaler for å spille!

7349137[/snapback]

Men opplever du at 150 ms er plagsomt når du spiller? Jeg har alltid hatt ~200ms, og har aldri vært nevneverdig plaget av lagg med denne typen latency... Nå skal det sies at jeg ofte har forundret meg over at den ikke er lavere, siden jeg har NGT som ISP, og de faktisk reklamerer med ektremt lav resonstid... Men det gjelder kanskje bare mot deres egne gamingservere?

7349381[/snapback]

Har også NGT og ligger normalt på rundt 130 - 200ms på serveren jeg spiller på nå. Det avhenger litt fra server til server.

For eks. da jeg spiller på Silvermoon har jeg aldri høyere enn 50ms. Hastighet 1764 opp 374 ned. Målt på dinside.no

Edit: Da jeg ligger på rundt 200ms har jeg aldri opplevd det som plagsomt lag. Merker faktisk ingenting.

Må opp i rundt 450-500 før jeg merker lag.

Endret av Darkrevan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...