Gå til innhold

Axemen er tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, noe som jeg er:P synd at blizzard ikke laget sånn at man kan transfere fra pve til pvp.. savner pvp igrunn;/ mere world action

Skrevet

Enig. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke skal få lov til å overføre en character jeg har brukt masse tid på. PvP til PvE, er derimot lov?

Prinsippet om at man må rerolle virker veldig "snobbete" spør du meg.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

De som spiller på PVE-servere har nok lite erfaring i PvP, så de kommer til å slite veldig hvis de går over til en PvP-server. Vi vil ikke ha slike noobs. :nei:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:
Skrevet
De som spiller på PVE-servere har nok lite erfaring i PvP, så de kommer til å slite veldig hvis de går over til en PvP-server. Vi vil ikke ha slike noobs.  :nei:

:tease: 

8255547[/snapback]

De som spiller på PVP-servere er så sentrert på PvP i stedet for på PvE content, så de kommer til å slite veldig hvis de går over til en PvE-server. Vi vil ikke ha slike noobs som løper rundt PvP-flagga og spammer /taunt /chicken :nei:

Argumentet ditt feiler
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Men nå er det vel slik at du ikke kan overføre fra pve til pvp, ikke motsatt. :hmm:

Spøken min feilet. :/

Skrevet

Yeah, right... Akkurat det jeg mener med "snobbete" :)

Jeg har masse erfaring med PvP selv om jeg spiller på PvE server. Noobs med NULL erfaring roller nye chars på PvP servere all day, everyday.

Selv om jeg sikkert måtte brukt litt tid på å venne meg til litt nye forhold (noe som bare hadde vært gøy, imo), så hadde det ikke gått utover andre enn meg, samtidig som motsatte faction hadde hatt det moro med å (muligens) ganke meg. Så hva er problemet?

Skrevet

problemet er at det er lettere og levle på pve server en det er og levle på pvp server, derfor vil de ikke at folk skal levle på pve og ta transfer til pvp

Skrevet
problemet er at det er lettere og levle på pve server en det er og levle på pvp server, derfor vil de ikke at folk skal levle på pve og ta transfer til pvp

8255658[/snapback]

er det samme som å si at det er lettere å skaffe seg outdoor pvp rewards på pvp realms, derfor vil vi ikke at folk som har alle rewardene skal få en urettferdig fordel når de migrater PvP->PvE

Skrevet (endret)

8255658[/snapback]

Hvor mye lengre tid bruker man på å levle en char på PvP i forhold til PvE egentlig?

Edit: Har kanskje blitt litt vel OT nå, sorry.

Endret av Rata101
Skrevet

trenger ikke og snakke til meg, det jeg sa er hva CM'sa har sagt på forumet, kan se om jeg finner blue posten når jeg kommer hjem

• 5 uker senere...
Skrevet

Nå er ikke jeg i Axemen da. Men jeg kjenner en der - Og jeg vet de har startet såvidt på Serpentshrine, vet ikke om de har downet noe enda, men det er vel bare å stikke innom www.axemen.org å se etter, regner med DeeTee oppdaterer der ganske kjapt etter et nytt bosskill. :)

Skrevet
Vi sliter litt med folk - har ikke hatt nok til SSC raids ennå :) trenger healers og locks - wtb :)

8480068[/snapback]

Hadde kanskje vært gøy.. Men gearet mitt er nok ikke bra nok til det. Serveren min er overfylt av locks så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...