Gå til innhold

Hvilke program til screencapture skal du ha?


ilpostino

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

To program som bør leggjast til i lista er Jing og Adobe Captivate.

 

Fyrstnemnte er eit prosjekt frå Techsmith, som iallfall foreløig er gratis. Det lar ein ta opp video frå skjermen i valfri storleik, med eller utan lyd. Etterpå kan ein lagre opptaket til ei fil på disken (kun som Flash, i SWF-formatet), laste opp til ein FTP-server eller direkte til Screencapture.com, ei side for å dele videoar som TechSmith har satt opp. Ein må registrere seg for sistnemnte.

 

Captivate er Adobe sitt program. Har ikkje prøvd det, men om kvaliteten spegler prisen må det vere veldig bra ...

 

Det er veldig mange morsomme videoklipp rundt omkring og min ide var å samle slike til en cd.

Jeg har nu prøvd med både Jing og Snap og det samme skjer uansett hvilket av de to programmene jeg prøver å kopiere video med. I det øyeblikket kopiprogrammet startes fryser pcen og den må rebootes.

Hos "Sedenne.no" ble jeg ønsket lykke til ved neste kopieringsforsøk.

Må innrømme at jeg har lite peiling på det jeg prøver på her og håper på hjelp.

Lenke til kommentar

Å bruke slike program til å ta opp video frå nettsider er ikkje den beste framgangsmåten trur eg. Det er sikkert betre å bruke eit program som kan lagre videofila direkte, om du ikkje finn den i mellomlageret (cache) til nettlesaren. Mange slike program finst t.d. for YouTube, og det finst sikkert liknande for andre store videosider.

 

Red.: Du får sikkert betre råd om du starter ein eigen tråd der du seier kva du vil oppnå, og spør om eigna framgangsmåte.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Å bruke slike program til å ta opp video frå nettsider er ikkje den beste framgangsmåten trur eg. Det er sikkert betre å bruke eit program som kan lagre videofila direkte, om du ikkje finn den i mellomlageret (cache) til nettlesaren. Mange slike program finst t.d. for YouTube, og det finst sikkert liknande for andre store videosider.

 

Red.: Du får sikkert betre råd om du starter ein eigen tråd der du seier kva du vil oppnå, og spør om eigna framgangsmåte.

 

Jeg benytter IE9 og Firefox og har lett etter cachen til browserne uten en gang å finne dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...