Gå til innhold

Firstmile OBS OBS OBS!


Anbefalte innlegg

Etter en grundig undersøkelse fant jeg dette i faq`en:

 

-------------------------------------------

Q: Dere sier at dere ikke selger til sluttbrukere, stemmer det?

 

A: Ja. Vi er kun en Lag 2-tilbyder som vil tilby DSL til ISPer. Vi vil likevel tilby Internettaksess til sluttbruker i en kortere periode nå. Disse kundene vil risikere å bli overført til andre ISPer senere, når disse avtalene er spikret. Vi vet ennå ikke når eller hvordan dette vil skje, men vi vil sørge for at våre kunder beholder pris/hastighet ut kontraktstiden hvis de blir flyttet. Den største forskjellen for kunden er hvor de får fakturaen fra.

--------------------------------------------

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

teit


hvorfor det :wink:

ingen andre isp'er gidder å bygge ut sentralen min..

Firstmile får 20 bestillinger, bygger ut sentralen, betaler den ned på 11 mnd, og så leier den ut til noen andre isp'er, sitter igjen med minimal administering og begynner og tjene penger,, samtidig som jeg har fått bredbånd :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 22:18, skrev £eo:

*LOL*

merkelig hvordan vi som har ventet så lenge på bredbånd ikke klarer å finne noe negativt...
:grin:
:grin:



 

Jeg synes det høres fornuftig ut, det er jo mange ISP-er som opererer i xDSL-markedet, kan godt forstå at Firstmile kun ønsker og stå for den tekniske biten uten og måtte bygge opp seg opp til og bli en fullverdig ISP. Dessuten er det vel lettere og få omsettning hvis man kan tilby sitt produkt til alle tenkelige leverandører som har et stort markedsførings og supportapparat. Jeg er kunde hos Bluecom så jeg er nok ikke av de som venter hardes her i kommunen, men det er jo spennede og se hvor raskt eller trekt det går og skaffe kundegrunnlag på de sentralene som ikke har samme tilbud som den jeg tilhører.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


Den 2002-12-10 00:45, skrev zoneman:

Altså firstmille har jo ganske bra priser ikke sant? vel det er langt i fra sikkert at isp som tar over deg vil fortsette med å ha disse prisene kanskje de bir skikkelig dyre men dette blir jo etter at kontraktstiden er utløpt med firstmille da.


 

For de fleste som setter sin lit til Firstmile i dag er de det eneste alternativet. Innen kontraktstiden har løpt ut kan det jo fines andre muligheter også.

Det skjer mye på 1 år på dette området, bortsett fra hos Telenor da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...