Gå til innhold

Hvilke filmer er du flau over ikke å ha sett?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvilken scene tenker du på?

7378299[/snapback]

Rullestol.

7378849[/snapback]

Han var jo jøde da....

7380169[/snapback]

Ahahha, det er faen meg sant. Hadde det vært et ekte menneske eller noe, så hadde jeg skjønt at folk reagerte, men det var jo bare fortjent...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Brokeback Mountain <-- går jeg glipp av noe?

Helt klart en film du bør se.

7381114[/snapback]

...men allikevel ikke en film jeg ville vært flau over ikke å ha sett. I alle fall er ikke jeg det, selv om jeg har den liggende her et sted.

Skrevet
- Brokeback Mountain <-- går jeg glipp av noe?

Helt klart en film du bør se.

7381114[/snapback]

...men allikevel ikke en film jeg ville vært flau over ikke å ha sett. I alle fall er ikke jeg det, selv om jeg har den liggende her et sted.

7381314[/snapback]

Fyren kaller seg jo Fez, og har bildet av karakteren i avataren. Da kan da ikke Brokeback Mountain være så langt fra det han leter etter? :p

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Jeg har ikke sett Nattsvermeren, jeg turde ikke se The Shining ferdig fordi jeg er tidenes skrekkfilmpingle, jeg har ikke sett Snakes on a Plane heller, som er flaut fordi jeg gikk og omtrent telte ned til den..

Skrevet (endret)

Jeg sovnet når jeg så Gladiatoren, Riddick, Haisommer, Operasjon barnevakt og mange flere.. Litt dumt :(

Endret av Firetrucken
Skrevet
Jeg sovnet når jeg så Gladiatoren, Riddick, Haisommer, Operasjon barnevakt og mange flere.. Litt dumt  :(

7438547[/snapback]

Gladiatoren, er den eneste seer verdige av de du nevner der ;)

7441295[/snapback]

Jaws er jo svinbra. Eneste filmen som har klart å skremme meg nok til å ikke hoppe ut i et blått hav. Det og det at jeg hater saltvann.

Riddick er grei underholdning, en film du slenger opp beina og bare nyter actionen.

Skrevet
Jeg sovnet når jeg så Gladiatoren, Riddick, Haisommer, Operasjon barnevakt og mange flere.. Litt dumt  :(

7438547[/snapback]

Gladiatoren, er den eneste seer verdige av de du nevner der ;)

7441295[/snapback]

Jaws er jo svinbra. Eneste filmen som har klart å skremme meg nok til å ikke hoppe ut i et blått hav. Det og det at jeg hater saltvann.

Riddick er grei underholdning, en film du slenger opp beina og bare nyter actionen.

7441793[/snapback]

Synes ikke Riddick var noe spesielt, sånn helt ærlig, så den allikevel. Jaws, sånn passelig...

Skrevet

The Chronicles of Riddick er et herlig stykke film. Ikke for dyp og ikke for klisjéfylt, akkurat vandrende i skjærsilden, på en særdeles underholdende og småtøff måte.

Skrevet (endret)
The Chronicles of Riddick er et herlig stykke film. Ikke for dyp og ikke for klisjéfylt, akkurat vandrende i skjærsilden, på en særdeles underholdende og småtøff måte.

7441893[/snapback]

Jeg synes Pitch Black er mye bedre, jeg. Chronicles of Riddick ble... for mye.

EDIT: ...Men at det går an å være flau over å ikke ha sett "Operasjon Barnevakt"... Jeg hadde vært flau om jeg hadde sett den filmen, jeg.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
-Gudfaren-

-Indiana Jones-

-Mange James Bond filmer-

-Scarface-

-Pulp Fiction-

7369706[/snapback]

DU har all grunn til å være flau.

Jeg er flau over å ikke ha sett V For Vendetta.

Skrevet
-Gudfaren-

-Indiana Jones-

-Mange James Bond filmer-

-Scarface-

-Pulp Fiction-

7369706[/snapback]

DU har all grunn til å være flau.

Jeg er flau over å ikke ha sett V For Vendetta.

7449518[/snapback]

Du har jo ikke sett Pulp Fiction da. ;)

Jeg har kommet fram til at Taxi Driver er en av de filmene jeg er mest flau over å ikke at jeg ikke har sett.

Skrevet (endret)
Du har jo ikke sett Pulp Fiction da. ;)

7468717[/snapback]

Men så var det ikke den jeg fremhevet med "bold" vettu :tease:

..var gudfaren og scarface.

Pusen :love:

Endret av Demille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...