Sink Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Du kan fiske Essence of water i Azshara 7331156[/snapback] Hysj! Dette er en "hemmelighet" få bør vite om, ellers raser prisen på AH. 7332085[/snapback] enig med du ;( gjør gode penger på det på servern min
MrLeftfield Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Essence of water i Azshara: - litt til venstre i det du svømmer til Hydraxian Waterlords folk. Om jeg husker riktig så er det noe vrak der.
Sink Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 (endret) Essence of water i Azshara: - litt til venstre i det du svømmer til Hydraxian Waterlords folk. Om jeg husker riktig så er det noe vrak der. 7334049[/snapback] nvm, skyter meg selv litt i foten om jeg ikke sletter det jeg skrev Endret 21. november 2006 av Sink
DaXoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 jeg har hørt at det finnes epic fisk.. confirm? tror de fiskes i zg eller noe og har veldig liten drop rate. 7331046[/snapback] finnes ikke. -.- ..men det er en boss som du kan fiske opp, i ZG. 7331059[/snapback] fiske opp?
bandreas Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Når vi først er inne på fisking; twinken min skulle gjerne ha hatt den 15 stam hatten man får fra STV Fishing Extravaganza eller hva det heter. Men jeg har aldri orket å lvl'e mer enn til 3 i fishing skill før, så hvor høy skill lvl må/kan jeg ha på min lvl 19 twink? Håper ikke det er så alt for høy
gamer73 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Selv bruker jeg fisking ene og alene for min egen del. Jeg har ikke behov for mer gull enn det jeg sanker inn på raiding osv... Men fisking hjelper meg til å skaffe mats til mine warrior pots. Da tenker jeg i hovedsak på Stonescale eel som går til "armor pot" (den 450 ekstra armor). Men i tillegg så går all annen høy lvl fisk til min hunter alt for foring av bjørnen hans. Low lvl fisk plukker jeg ikke opp en gang..bare kaster på nytt når jeg ser at det er en fisk jeg ikke vil ha. alle mine yrker og alle mine alters yrker er lagt opp for at min main skal være selvforsynd med alt han trenger. Jeg er såpass gnien at jeg gråter hver gang noe må kjøpes på AH, og såpass lite grisk etter gull at jeg ikke gidder å selge noe særlig på AH. Selger kun enkelte items som tilfeldigvis dropper her og der og som jeg vet selger enkelt og bra. Og i min verden passer fisking godt inn i det å klare seg selv:)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Når vi først er inne på fisking; twinken min skulle gjerne ha hatt den 15 stam hatten man får fra STV Fishing Extravaganza eller hva det heter. Men jeg har aldri orket å lvl'e mer enn til 3 i fishing skill før, så hvor høy skill lvl må/kan jeg ha på min lvl 19 twink? Håper ikke det er så alt for høy 7334915[/snapback] Det tar ikke så lang tid å få opp fiskingen til 150 som er maks på lvl 19, så kan man bare bruke sånn "lure" for å få 250. Har selv prøvd meg på den konkuransen med min lvl 19 twink 3-4 ganger.
jH- Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg syntest også tidligere at fisking var ganske så døvt og kjedelig. Men oppdaget etterhvert flere fordeler ved det, de fleste av de nevnt tidligere i tråden. Lvl 15 - 300 ble tatt i Wailing Caverns, der hanket jeg inn litt småpenger. Nå fisker jeg stort sett bare for Nightfin Soup, og hvis noen i guildet trenger noe annet. Finnes jo mange gode cooking-oppskrifter som krever fisk. Henger også mye på de "hemmelige" stedene i Azshara, går en del av det man får opp der. Synes også det er gøy med konkurransen nede i STV. Call me nerd, but i lovez it
SnusHanen Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Når det faktisk ble laget en tråd om fisking så kan jeg spørre om noe jeg har lurt på. Jeg er lvl 60 og er høy lvl i alle proffesions utenom fisking. Mye pga det som er sagt tidligere her. Men tenkte at jeg kunne bidra litt mer til guildet i form av pots reagents. Men jeg er lvl 1 i fisking og har ikke funnet noen steder der jeg har mulighet til å finne fisk. Er det mulig å fiske i Elywynn, eller må jeg starte i Westfall? Hvordan fisk er nyttig og som det generelt er en bra pris på På forhånd takk;)
DaXoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Når det faktisk ble laget en tråd om fisking så kan jeg spørre om noe jeg har lurt på. Jeg er lvl 60 og er høy lvl i alle proffesions utenom fisking. Mye pga det som er sagt tidligere her. Men tenkte at jeg kunne bidra litt mer til guildet i form av pots reagents. Men jeg er lvl 1 i fisking og har ikke funnet noen steder der jeg har mulighet til å finne fisk. Er det mulig å fiske i Elywynn, eller må jeg starte i Westfall? Hvordan fisk er nyttig og som det generelt er en bra pris på På forhånd takk;) 7335028[/snapback] begynner plassen din er vel beste stedet til du er rundt omkring 60+ så stikker du til Ratchet og fisker der til du er en 100+ gå til booty og fisk der til du er 200+ eller's kan du bare utforske steder og ikke glem og fish Schools får eks: school's of stone eal etc det. eller flytene søppel//husker ikke navnet men husker en kompis av meg som fikk en blå recipie spellpower ekstream goggle til engin... :=) så kan jo tjene litt på fish også og vis du er veldig heldig kan du få The One Ring hehe ^^
DeadbeaT Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 SnusHanen og DaXon: det er også mulig å fiske fra 0-300 inne i hjembyen din, stormwind, IF, orgrimmar etc, fiskene blir ikke så spennende da, men du er close to home so to speak. schools er noe genialt noe som dukket opp etter at jeg fikk 300 fishing, finner du vrakrester er det kjempegøy å fikse der, masse tull, booze and you name it. eller som en jeg stod å fisket med i en slik school: "this school is made of win and god!"
DaXoN Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 SnusHanen og DaXon: det er også mulig å fiske fra 0-300 inne i hjembyen din, stormwind, IF, orgrimmar etc, fiskene blir ikke så spennende da, men du er close to home so to speak. schools er noe genialt noe som dukket opp etter at jeg fikk 300 fishing, finner du vrakrester er det kjempegøy å fikse der, masse tull, booze and you name it. eller som en jeg stod å fisket med i en slik school: "this school is made of win and god!" 7335173[/snapback] vel tjener lite på og gjøre det og jeg gikk andre steder og lvl opp cooking også med og cooke higher lvl fish :=) så fikk opp cooking og fishing :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå