Gå til innhold

Spørsmål rundt fisking.. er det noen vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For lenge siden (lvl 30 eller no) kjøpte jeg meg fiskestang. Denne ble bare liggende siden jeg fokuserte på levlinga. Har tenkt litt og har litt lyst til å ta det opp igjen og få god skill i det, men er det noen vits?

Hva kan man få egentlig? vet at man får fisker, men disse selger jo ikke for no særlig..

Noen som kan nevne noen fordeler med fisking? Nevn gjerne noen ulemper og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man gjør alvor ut av fiskingen så er det ikke umulig å tjene en liten slant å Stonescale Eels. Spesielt hvis noen av storguildene på serveren din er i gang med ny encounters. ;>

Skrevet

Er mye å hente på å ha fishing om du er lvl60 iallefall, evt å fiske stonescale i tanaris om du er lowlevel. Kan tjene endel, og det er bedre å fiske det opp enn å kjøpe på AH om du først trenger. :>

Skrevet
jeg har hørt at det finnes epic fisk.. confirm? tror de fiskes i zg eller noe og har veldig liten drop rate.

7331046[/snapback]

finnes ikke. -.-

..men det er en boss som du kan fiske opp, i ZG.

Skrevet

jeg synes det er kjempeartig å fiske jeg. ta med deg 4,5 kamerater, still dere opp og fiks og chat. husker way back in the days når vi vanligvis var rundt 10 stk som stod i WC og fisket deviate fish, utrolig artig. selvfølgelig er det kjipt om du venter på noe spessielt som skal komme opp av vannet, men hey, hvor ofte står man ikke i IF/Org og gjør bæsj mens man venter på ingenting?

Skrevet
okei. og jeg har tatt fiske bossen:D så vet om den :D

7331073[/snapback]

huh? fiske boss i ZG ? har eg aldri hørt om, droper den noe bra ? :D

7331794[/snapback]

dropper en veldig god feral staff. og polymorph turtle. det viktigste...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
okei. og jeg har tatt fiske bossen:D så vet om den :D

7331073[/snapback]

huh? fiske boss i ZG ? har eg aldri hørt om, droper den noe bra ? :D

7331794[/snapback]

Epic fiskestang! :thumbup:

Endret av Slettet-p4PIYwb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...