pydi Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 hei, når jeg logget på wow idag stod det at at patch 2.0.1 var klar til nedlastning, betyr dette at denne patchen er fungerende no eller er dette en forhåndsnedlastning slik at trafikken ikke skal bli for stor selve dagen patchen er satt i bruk? noen som er ferdig med nedlastningen av denne og har et svar på dette? mvh Pydi
Digidice Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 hei, når jeg logget på wow idag stod det at at patch 2.0.1 var klar til nedlastning, betyr dette at denne patchen er fungerende no eller er dette en forhåndsnedlastning slik at trafikken ikke skal bli for stor selve dagen patchen er satt i bruk? noen som er ferdig med nedlastningen av denne og har et svar på dette? mvh Pydi 7330251[/snapback] Det er bare en bit som Blizzard er fornøyd med som di sender ut, kommer nok til og se mer av disse før hele 2.0 patchen kommer som er på over 400mb. Så det betyr ikke patch i kveld nei, er bare for og avlaste serverene den dagen patchen kommer da nesten alle vil ha hele patchen på pc´n sin.
AT1S Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hvorfor har jeg da patch 2.0.1? Fikk oppdatert akkurat nå jeg...
pydi Skrevet 21. november 2006 Forfatter Skrevet 21. november 2006 hei, når jeg logget på wow idag stod det at at patch 2.0.1 var klar til nedlastning, betyr dette at denne patchen er fungerende no eller er dette en forhåndsnedlastning slik at trafikken ikke skal bli for stor selve dagen patchen er satt i bruk? noen som er ferdig med nedlastningen av denne og har et svar på dette? mvh Pydi 7330251[/snapback] Det er bare en bit som Blizzard er fornøyd med som di sender ut, kommer nok til og se mer av disse før hele 2.0 patchen kommer som er på over 400mb. Så det betyr ikke patch i kveld nei, er bare for og avlaste serverene den dagen patchen kommer da nesten alle vil ha hele patchen på pc´n sin. 7330562[/snapback] ok, takk for hurtig svar...
Walts Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 min har ikke startet å laste ned no 400Mb patch =P høres mer ut som test realm som er på 377mb
Digidice Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 hei, når jeg logget på wow idag stod det at at patch 2.0.1 var klar til nedlastning, betyr dette at denne patchen er fungerende no eller er dette en forhåndsnedlastning slik at trafikken ikke skal bli for stor selve dagen patchen er satt i bruk? noen som er ferdig med nedlastningen av denne og har et svar på dette? mvh Pydi 7330251[/snapback] Det er bare en bit som Blizzard er fornøyd med som di sender ut, kommer nok til og se mer av disse før hele 2.0 patchen kommer som er på over 400mb. Så det betyr ikke patch i kveld nei, er bare for og avlaste serverene den dagen patchen kommer da nesten alle vil ha hele patchen på pc´n sin. 7330562[/snapback] Det er nok bare litt av den. Viser den over 400 mb ? 35mb, ja den sier 2.01 men det er ikke hele, det blir hele til slutt etter alle bitene er satt sammen til 1 stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå