Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var morro i går kveld/natt ja! Men må si skuffelsen var stor når ingen invita meg etter restarten i 2 tida.. hehe.. Jeg begynte jo nesten å komme inn i gamet! Nesten vel og merke.. Ser frem til flere muligheter til å spille hodeløs kylling med dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Hadde det utrolig morro i går. Var min andre kveld med GeoW spilling, så jeg er fornøyd så lenge jeg ikke blir eid hele tiden...

Elles følte jeg meg udødelig med en frag granant i handa og en fiende i sikte...

Skrevet (endret)

Tviler på at det blir noe spilling på meg idag.. Mulig jeg spretter inn en tur i 23-tiden.. Hvis ikke kan dere regne med meg i morgen kveld! Såpass kan jeg love!

Og to blonde bimbos, det blir fire cahonas det... Men dnå har jeg prød det "sosial-liv-greiene", så da kan jeg gjennopta GeoW-spillinga!

Endret av Chrissj
Skrevet

Jeg fikk en del kompiser ramlende inn her. så det blir en film før jeg kommer meg på igjen!

Men jeg tar gjerne en match i kveld/natt hvis folk er online!

Mvh

-Shaft-

Skrevet
Jeg blir å hoste et game nå.

Så hvis noen er interessert så er det bare å si ifra.

GT: Kenneth1337

7470016[/snapback]

Takk for matchen. Jeg er Kamao80. Gikk faktisk brukbart for meg idag, fikk faktisk noen kills. :!:

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Jeg blir ihvertfall med i kveld da jeg har absolutt ingenting annet å forta meg (utenom å lese til eksamener, men det er så kjedelig...)

Skrevet

Hey, jeg er klar for litt ikveld. Hvis dere holder ut potet-stemme, da. (Har blitt forkjølet, så etter jobben skal jeg hjem, ta en hvitløk\c-vitamin-kur, synes synd på meg selv og spille litt GoW utover kvelden... :))

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...