fotballkamera Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei.. Hvordan skyter man lavt å hardt på fifa på frispark? Hver gang jeg skal ta et frispark går ballen høyt.. Hvordan skyter man lavt? har gjort dette på playstation 2 flere ganger da er det r1 tror jeg, men lurer på hvordan dette er på data? Takk for svar
SverreRatias Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Hei..Hvordan skyter man lavt å hardt på fifa på frispark? Hver gang jeg skal ta et frispark går ballen høyt.. Hvordan skyter man lavt? har gjort dette på playstation 2 flere ganger da er det r1 tror jeg, men lurer på hvordan dette er på data? Takk for svar 7327915[/snapback] les Manualen, bør vel stå der
fotballkamera Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Hei..Hvordan skyter man lavt å hardt på fifa på frispark? Hver gang jeg skal ta et frispark går ballen høyt.. Hvordan skyter man lavt? har gjort dette på playstation 2 flere ganger da er det r1 tror jeg, men lurer på hvordan dette er på data? Takk for svar 7327915[/snapback] les Manualen, bør vel stå der 7330765[/snapback] Ehmm har ikke manualen... er det ingen som vet det? Må jo være noen folk der ute som spiller fifa;)
SverreRatias Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Hei..Hvordan skyter man lavt å hardt på fifa på frispark? Hver gang jeg skal ta et frispark går ballen høyt.. Hvordan skyter man lavt? har gjort dette på playstation 2 flere ganger da er det r1 tror jeg, men lurer på hvordan dette er på data? Takk for svar 7327915[/snapback] les Manualen, bør vel stå der 7330765[/snapback] Ehmm har ikke manualen... er det ingen som vet det? Må jo være noen folk der ute som spiller fifa;) 7336882[/snapback] Finnes sikket et eller annet forum for ihuga fifa spiller, prøv der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå