Gå til innhold

Harry Potter og Føniksorderen - trailer ute nå


kakemonster7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harry potter er julefilm. Liker bare ikke at filmen kommer i juli:(

 

Men filmen ser absolutt bra ut!

7326099[/snapback]

 

enig jeg og ;) hehe...dessuten har jeg aldri giddet å lest mer enn bok nummer 4....så den her får nesten bli som den blir. trur jeg kommer til å se den uten de helt store forventningene...

Lenke til kommentar

Filmene blir mørkere og skumlere, akkurat som bøkene. Det er veldig bra. Folk vil forhåpentligvis forstå mer og mer at Harry Potter ikke er barnebok/film lenger. Irriterer meg over uvitende mødre som tar med 6-7-åringer på Harry Potter. Det var jo en del prat om at mange småbarn hadde blitt livredde av den fjerde filmen. Da tenker jeg bare at det ikke er synd på dem. De hadde ikke noe der å gjøre, for filmen har 11-årsgrense.

Og jeg har fortsatt et ørlite lite håp om at den neste filmen, eller hvertfall de to siste, skal få 15-årsgrense. Det kommer vel dessverre aldri til å skje, men. De taper nok for mye på å ikke la SÅ mange se filmen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syvende og siste bok skal komme til sommeren :w00t:

Juni eller juli en gang.

Varmer opp med å lese de seks første bøkene om igjen :D

 

Skal se filmen også, men det er boka jeg v-i-r-k-e-l-i-g gleder meg til :dribble:

 

 

Mens man venter kan man jo høre på PotterCast...

... eller ta en tur innom forumet til The Leaky Cauldron

 

Der spekuleres det i hytt og gevær om alt mulig... Er Snape en tilhenger av Voldemort eller ikke... Er Nagini en Horcrux... Hvem kommer til å dø.... Kommer Harry til å dø.... osv.

Lenke til kommentar

Noen flere enn meg som har stoppet etter litt uti det 28 sekundet på traileren? Hvis ikke; prøv det - det er ganske artig. Er vel moren til Malfoy som har vært på ferde. Og tar jeg ikke helt feil, er bildet hentet fra forrige film.

 

Siden ikke alle trailere er helt like, legger jeg ved en link som vil streame den aktuelle traileren. Den finner du ikke her, men HER.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...