Gå til innhold

High End Gamer PC ca. 30 000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han faktisk bestiller en pc til "under 35-40k går det nok greit" etter å nå ha postet 7 posts her begynner jeg å lure på hva som er galt med verden. Sannsynligheten for at dette bare er tull er så stor at jeg ikke gidder svare. Skal du faktisk ha en så ekstremt dyr pc at det er 100% bortkastet kan du i alle fall skrive mer enn en 3 linjer lang post.

7324482[/snapback]

 

Tenkte det samme, slike tråder er bare teite. Trådstarter trenger å skrive en grei førstepost, om en slik tråd skal fungere.

Lenke til kommentar

-Beklager da vis noen ikke liker at jeg skriver mer enn 3 linjer, men hvis det er noen som lurer på hva jeg skal med en såkalt "bortkastet" dyr PC er det fordi jeg liker å bruke pc til spill og har ingen problemer med å bruke 30-40 tusen.

 

Ellers takk sålangt til alle positive innslag :-)

Lenke til kommentar
-Beklager da vis noen ikke liker at jeg skriver mer enn 3 linjer, men hvis det er noen som lurer på hva jeg skal med en såkalt "bortkastet" dyr PC er det fordi jeg liker å bruke pc til spill og har ingen problemer med å bruke 30-40 tusen.

 

Ellers takk sålangt til alle positive innslag :-)

7324790[/snapback]

Greit at du liker å bruke pcen til spill, men spørsmålet var om du er så interessert som du sier.. Og om dette kun er bullshit alt sammen, og du bare skal skryte over at du har 50 000 på konto..

 

Det er mye penger uansett hvordan man snur og vender på det.. Og en data til 40 000 er ganske mye, i forhold til din seriøsitet.. :whistle:

Lenke til kommentar
kjøp en pc til 15k istedet og gi resten til noen som trenger det :)

7325105[/snapback]

Enig. Veldig, veldig, veldig (veldig) få trenger så mye ytelse og så høy grafikk som en maskin til 40 000.. 15 000 burde holde, og gir mer enn nok FPS til CS 1.6. Mulig du kan installere BF2 på den også, eller så trenger du vel kanskje 2 x 8800GTS skjermkort.. :whistle:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men tenkte du i det hele tatt igjennom dette oppsettet, eller fant du bare det som var dyt, og som så bra ut? Han er ute etter en gaming PC(til 30k!), greit, du slenger på ett 8800. Oppsettet lukter flaskehals hele veien :p Skulle jeg hatt meg en PC til 30 laken, ville jeg for det første gått for nyeste teknologi (betaler man 30 000, regner man med at PC'n ikke skal være "utdatert" om ett år), derfor hadde jeg valgt quad core CPU i det minste. Jeg hadde også gått for en raptor (selv om jeg har liten tro på at det gjør noen merkbar forskjell, så er det kult. Gir skrytefaktor. Jeg klarer ikke leve med kun 1 disk. Kræsjer systemdisken min av en eller annen grunn, har jeg alltid mine to andre disker, der jeg har alt jeg trenger av dokumenter etc.) Derfor ville jeg også gått for to disker.

 

Hvis han faktisk bestiller en pc til "under 35-40k går det nok greit" etter å nå ha postet 7 posts her begynner jeg å lure på hva som er galt med verden. Sannsynligheten for at dette bare er tull er så stor at jeg ikke gidder svare. Skal du faktisk ha en så ekstremt dyr pc at det er 100% bortkastet kan du i alle fall skrive mer enn en 3 linjer lang post.

7324482[/snapback]

:thumbup:

HVIS jeg hadde hatt 30 000 som jeg "måtte" bruke på PC, ville jeg lagd en litt seriøs post. Uansett hvordan man vrir eller vender på det, er dette SVÆRT mye penger i en PC. Jeg hadde satt meg inn i nye deler, søkt litt, sett på reviews. SÅ hadde jeg kommet opp med ett forslag, og bedt om feedback her.

 

Nei, hadde jeg hatt 30 000 til overs, hadde jeg aldri brukt de på PC. Det er så mye annet jeg heller hadde brukt pengene på. Så lenge min PC fungerer, og er god nok for mitt bruk, skal jeg ikke kjøpe noe nytt ^^ Ut ifra hvordan jeg føler trådstarter er, har han/hun mange utgifter foran seg som lappen, bil (med forsikring som er blodsugeri) og etterhvert skal man jo helst flytte ut.

 

Forresten, jeg kjeder meg, og har derfor lagd ett lite oppsett, nei, jeg har ikke lest så mye som jeg ville ha gjort (hvis jeg skulle kjøpt dette) om hver minste lille del. Men har derimot kjøpt det som jeg syns virker fornuftig.

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=36715

 

Ja, jeg vet at dette bare er "core" deler, som egentlig hører hjemme mer i en update enn i en ny PC, men jeg mener at utover dette går det litt mer på smak/behag. Snakker om mus/tastatur/kabinett. Og selvfølgelig, om man har behov for lydkort. Så ja, den går FORT over 30k. Men jeg mener at skal man først bruke så (sinnsykt) mye penger på PC, får man gjøre det ordentlig. Hadde dette vært meg, hadde jeg ventet til AMD kom med sine quad core CPU'er også. (sett sammenligninger, og ikkeminst prisen detter).

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...