Gå til innhold

Kjøpe Playstation 3 fra Kina


dueno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, for det første er det ulovlig å importere Sony produkter til områder hvor de ikke lansert.

 

For det andre, foruten strøm adapter (aner ikke om PS3 kommer med begge strøm støpsel typene, vet min 360 gjorde det), så er det bare sone beskyttelse du trenger bry deg med.

 

Det er lansert i hele asia såvidt jeg vet, var iallefall noen som studerte i shanghai som sa de hadde sett PS3'er utstilt der.

Lenke til kommentar
Hehe... Ja, det var da Japan jeg tenkte på. De sier at spillene er sonefrie, men Blue ray har sone, og som alle vet, har japan samme sone som oss, altså Sone 2.

 

Er det ikke bare å kjøpe en omformer da?

7324755[/snapback]

 

Du tar feil. En japansk PS3 kan ikke spille av europeiske Blue-Ray utgivelser.

 

Region code Area:

 

A/1 North America, Central America, South America, Korea, Japan and South East Asia.

B/2 Europe, Greenland, French territories, Middle East, Africa, Australia and New Zealand.

C/3 China, Russia, Central and South Asia.

 

Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ray#Region_codes

Lenke til kommentar
Sony driter på oss og lanserer PS 3 sist i europa. Ta derfor og drit i dem og dem sin konsoll. Hvis du absolutt skal skaffe en så ikke støtt sony med 600 $, ta heller en flytur ned til Kina og rapp en fra fabrikken.

7324825[/snapback]

 

 

Nå var det ikke det trådstarter spurte om eller hva? Hold fanboysmen for deg selv.

Dessuten så skrives det "driter I oss" og ikke "driter PÅ oss".

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Vel, for det første er det ulovlig å importere Sony produkter til områder hvor de ikke lansert.

7323526[/snapback]

Er det? I så fall er det nytt for meg. Kilder?

7325310[/snapback]

 

Hva skal Sony gjøre med det....

Tror ikke akkurat politiet kommer til å ta afære, og Sony har ikke plassert privatvakter som oppsøker hvert hjem og skjekker om de har en PS 3.

Lenke til kommentar
Vel, for det første er det ulovlig å importere Sony produkter til områder hvor de ikke lansert.

7323526[/snapback]

Er det? I så fall er det nytt for meg. Kilder?

7325310[/snapback]

 

Det stod i en av de gamle trådene her ett sted, jeg bryr meg ikke nok på det punktet til å gidde å finne det fram, så du får bare avskrive det som svada om du vil, slikt bryr meg lite ^^

Lenke til kommentar

Lik-sang ble lagt ned etter massesaksøkelse av sony for å selge psp til europa. (selv om hele sony europe staffen importerte selv (jævla idioter)). Utenom det står det ingenting om å kjøpe hverken psp eller ps3.

 

Jeg personlig ser ikke dette med blue-ray som noe problem med mindre du trenger norske tekster, ellers blir det trolig billigere å importere disse også :p

 

Jeg er mer redd for internet play her i europa, om sony vil gjøre det vanskelig for oss å spille over internet med en US konsoll.

 

Ellers vurdere jeg sterkt å importere selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...