Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har lyst til å ta for seg jobben å skrive en albumguide til Dimmu Borgir? Jeg, Loerand og MetalHeart har snakka om det, men ingen av oss har desværre anledningen til å skrive en slik guide atm. :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En guide bør lages av en enkelt person egentlig. Det som kunne vært noe var at hver og en av oss kunne skrevet vår egen vurdering av hvert album, samt gitt en karakter.

Skrevet
---

Det som kunne vært noe var at hver og en av oss kunne skrevet vår egen vurdering av hvert album, samt gitt en karakter.

8920851[/snapback]

God ide

Skrevet
En guide bør lages av en enkelt person egentlig. Det som kunne vært noe var at hver og en av oss kunne skrevet vår egen vurdering av hvert album, samt gitt en karakter.

8920851[/snapback]

Utdyp please :dontgetit:

Skrevet

Guiden, selve oppsettet(tracklisting, muiskkbeskrivelse o.l) bør gjøres av en person. Dermed vil det hele se mer profesjonelt ut. Den som lager guiden kan også, hvis det er ønskelig, ta i mot flere subjektive vurderinger fra andre brukere og legge disse i tillegg til sin egen vurdering.

Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne lagd en Dimmu Borgir albumguide. Har hørt alle albumene siden jeg har lasta ned en del sanger. Orker ikke likevel.

Endret av Olumvolum
Skrevet
Jeg skulle gjerne lagd en Dimmu Borgir albumguide. Har hørt alle albumene siden jeg har lasta ned en del sanger. Orker ikke likevel.

8951894[/snapback]

FY! Skam deg! :mad: Tenk å nevne nedlastning av Dimmu Borgirs herlige musikk i selveste Dimmu Borgir-tråden! Dette er blasfemi!

Skrevet

Jeg laster alltid ned før jeg kjøper, er lei av katta i sekken og har ikke så god råd. Men det er en helt annen diskusjon.

For å få litt diskusjon: Beste låta fra DCA?

Jeg går for Allehelgens Død I Helveds Rike

Skrevet

8951894[/snapback]

FY! Skam deg! :mad: Tenk å nevne nedlastning av Dimmu Borgirs herlige musikk i selveste Dimmu Borgir-tråden! Dette er blasfemi!

8951987[/snapback]

Veit det :blush: Er litt skamfull, men album er så ulidelig dyrt. Kjøper alltid når jeg har penger.

Skrevet
For å få litt diskusjon: Beste låta fra DCA?

Jeg går for Allehelgens Død I Helveds Rike

8952309[/snapback]

Tror eg hever glasset for den eg også.

Skrevet

kult å se at det kommer en guide, kunne sikkert skrivd den selv, men jeg er en lat faen så det går nok ikke...johoo fikk billettene til Dimmu konserten i Nov. i stad :thumbup:

Skrevet

Noen som har vert på konsert med Dimmu i det siste og fikk med seg hvilke sanger de spillte? Skal på konsert med dem på fredag så hadde vert fett å repetere setlist i bilen på veg dit :)

Skrevet
Jeg tror ikke jeg får skrevet guide på en stund pga. at jeg skal på konfirmasjonsleir (kristen-drit) :p

8959047[/snapback]

Knall-artig! Du får printe inn litt sannhet i hodene deres!

Skrevet
Jeg tror ikke jeg får skrevet guide på en stund pga. at jeg skal på konfirmasjonsleir (kristen-drit) :p

8959047[/snapback]

Knall-artig! Du får printe inn litt sannhet i hodene deres!

8959069[/snapback]

Jeg veit. Jeg skal ha med iPoden og store høytalere da. så det blir heftig Black Metal på rommet :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...