Gå til innhold

Dimmu Borgir - la oss diskutere!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tenkt til å kjøpe et nytt Dimmu Borgir album snart. har tenkt til å ha kjøpt alle til slutt, men kjøper dem én etter en. får mer glede av dem da, dessuten er det lettere for lommeboka :p

De jeg har fra før:

Enthrone Darkness Triumphant

Godless Savage Garden

Puritanical Euphoric Misanthropia

Stormblåst (2005)

In Sorte Diaboli

spørsmålet er hvilket album burde jeg kjøpe nå? Klarer ikke bestemme meg helt.. :hmm:

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet
har tenkt til å kjøpe et nytt Dimmu Borgir album snart. har tenkt til å ha kjøpt alle til slutt, men kjøper dem én etter en. får mer glede av dem da, dessuten er det lettere for lommeboka :p

De jeg har fra før:

Godless Savage Garden

Stormblåst (2005)

In Sorte Diaboli

spørsmålet er hvilket album burde jeg kjøpe nå? Klarer ikke bestemme meg helt.. :hmm:

8768375[/snapback]

Du har allerede det beste og nest beste albumet, så hvorfor ikke gå for Spiritual Black Dimensions? :)

Skrevet

De jeg har fra før:

Godless Savage Garden

Stormblåst (2005)

In Sorte Diaboli

8768375[/snapback]

Skulle jeg kjøpt et nytt album nå hadde det vært Death Cult Armageddon.

Skrevet
Har selv veldig sansen for "For all tid". Albumet er så herlig melodiøst, etter min mening Dimmu Borgir på sitt aller beste.

8721171[/snapback]

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt enten Spiritual Black Dimensions eller Death Cult Armageddon

Skrevet
Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt enten Spiritual Black Dimensions eller Death Cult Armageddon

8770289[/snapback]

Kjenner godt til begge de to albumene, og etter min mening når ingen av dem opp til For all tid, i alle fall ikke DCA. Spritiual Black Dimensions er et knakende godt album, men jeg holder fortsatt en knapp på For all tid.

Skrevet
okei, jeg liker albumet Puritanical Euphoric Misanthropia best, det er det mest gjennomførte og helhetlige albumet imo. :love:

hvilket ligner mest på det? (av de jeg ikke har)

8770442[/snapback]

Huff, trommene er alt for høyt mikset på den cd-n :cry: men bortsett fra det konge-skive

Skrevet (endret)

joda, fint med trøkk, men det blir liksom litt for mye. Menmen, hadde vel kanskje lignet en god del mere på DCA hvis de hadde vært lavere, og det hadde kanskje ikke vært så bra ;)

Endret av Blikeng91
Skrevet

Jeg har aldri takla EDT, og det har nok endel med produksjonen å gjøre. SBD har mer trøkk og dynamikk. Men dette har jo også endel med låtmaterial og det mer kaotiske lydbildet å gjøre. Men er jo Abyss-lyd på begge lzzm!

Skrevet (endret)

Er enig med Arrosiach at For All Tid er DB beste, og Sannhetens Hersker er den beste sangen :) For All Tid er rett på sak og presenterer et lite stykke BM kunstverk og kommer nok på topp10 :cool:

Gratulerer med dagen Arrosiach btw ;)

Endret av ultimatedeskjet
Skrevet

Mange takk ultimatedeskjet :)

Kanskje jeg blir servert den nyeste Dimmu-plata i bursdagsgave, hvem vet? Forresten, reiser Dimmu på tour nå i nærmeste framtid? De har jo tross alt en ny plate å promotere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...