Gå til innhold

Wow! Komplett.no er virkelig blitt skamraske!


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-04 15:10, skrev borre:

Ingen som ville svare på hvor lenge de bruker på returvarer nei...



 

(Grøsser) har et hovedkort som må sendes inn på rep nå. MSI

det er 3 uker gammelt og 2 av de 3 vifte kontaktene for cpu/psu/sys fan har sluttet å virke + kortet er fryktlig ustabilt og vil ikke kjøre på default CPU hastighet, som er en XP1600+ kortet nekter å kjøre på 133 FSB.

har testet med annen RAM annen CPU annen Harddisk.

testet alle komponenter i annen maskin der de funket fint.

Har også testet med Bios oppgradering og drivere til ingen nytte.

5 uker å vente blir jo mareritt :sad:

 

Hadde jeg bare handlet i butiken og ikke på nett :sad:

butiken som ligger ca 10Min fra meg :sad: daa hadde det bare vært å kaste det inn service luka på Stovner og vente på nytt der og da.

Aldrig mere nettshop på meg hvis jeg må vente i 5 uker :sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: win_xp på 2002-12-04 15:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-14 12:11, skrev CdBuRnR:

Okay, nå må jeg bare gi litt ros, og det er ikke ofte jeg blir så imponert at jeg uprovosert roser webshopper :smile:


Menneh.. forrige bestilling så bestilte jeg to på natta da , hehe, ni om morran fikk jeg mail med sendenummer osv , og pakka va avgårde henta dagen etterpå her på posten i kristiansand..


og nå just i 11 tia satt jeg på skolen og bestilte et hk og ei vifte, nå for 10 min siden fikk jeg mail med sendebekreftelse, og pakken er registrert og pakka !!


sjekk selv 370702050006211554
, 1.7 kilo , regner med den går ut fra grålum i dag sån 4-5 tia er normalt det :smile: Sweet


Før så kunne ta lissom 3-4 dager med åpen ordre før noe ble gjort,


MEGET BRA MÅ JEG SI !! :grin:DD


 

 

Klart komplett prøver og skjerpe seg på dette med hurtig levering, ja psdata er jo expertene der og komplett vil vel være like bra :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Skjermkortet mitt brukte de 2 uker tur/retur på (inklusive postgang), for ca 1 måned sida. Må si meg fornøyd med det. Jeg fikk nemmlig retail versjonen av kortet, siden de ikke hadde bulk på lager (etter forespørsel fra meg).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Det eneste som er dritt med komplett er at det må komme i postoppkrav! Vet dere om billige shop`er man

kan få regning med pakken istedet?? Da blir det jo atskillig mye billige!!!

 

Hadde vært bra det da! :smile:

Ja pakken hadde jo nesten blitt gratis. Man betaler jo ufattelige 44 kroner i postoppkrav. :roll:

Det finnes nettbutikker som godtar Visa. Du får bruke dem.

Å sende med regning ville bare ført til at en masse mennesker ikke hadde giddet å betale eller hadde betalt for sent, noe som på sikt hadde ført til høyere priser siden det ville lagd merarbeid for butikken.

 

Edit: oops var vist en gammel tråd. rip...

Lenke til kommentar

Hvordan finner folk slike gamle tråder? Blir treffene sortert etter dato "feil vei" hos dem eller finnes det en annen logisk grunn? Kanskje pcen er for gammel til å kunne lese de nyeste sidene på internett? Eller kanskje dem bruker en proxy server som ikke har vært oppdatert på en halvt års tid? Bare lurer ass.

Lenke til kommentar

typisk komplett

Snekker'n:

Bestiller du som ekspresspakke? Bor selv i Nordland, og posten bruker 4 dager opp hit.

 

Alle pakker jeg får fra PsDta kommer som ekspresspakke med 14 dagers kreditt, helt genialt. Bestiller jeg før kl 1500 har jeg varen på døren dagen etter kl 0900 kan ikke vere bedre. Skal jeg ha samme leveranse fra Komplett må jeg registrere meg som bedrift og miste angrerett/returrett :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Jeg er skikkelig fornøyd med komplett..Har hatt 8 bestillinger, og absolutt alle har kommet frem til meg aller senest etter 3 dager..Jeg synes det er bra..bestilte her om dagen på fredag, og fikk varen på mandag..har hatt en retur, var ingen feil, slapp betale, og de sendte fort tilbake..EN TING TIL, JEG SKAL ALDRI MER BESTILLE PÅ ITBUTIKKEN!! holder meg kun til komplett.no nå alltså..

Lenke til kommentar

Liker Komplett godt, men ved returer kan det fort ta tid. I tillegg til obligatorisk postgang tar det litt tid før man får tildelt returnummer, og det går endel tid før varen testes.

 

Det er over en måned siden jeg gjorde min bestilling, varene kom litt forsinket og hovedkortet viste seg å ikke funke, dermed ble det retur.

 

Nå er det bare å vente på at de tester varen og sender den tilbake, med litt flaks skjer det i dag, men det går gjerne fort en uke til tenker jeg.

 

Med andre ord, webshops har en masse fordeler, men hvis du er uheldig går det fort endel tid og det kan jo være litt kjipt når du er avhengig av å få den nye delen.

Lenke til kommentar
Snekker'n:

Bestiller du som ekspresspakke? Bor selv i Nordland, og posten bruker 4 dager opp hit.

Alle pakker jeg får fra PsDta kommer som ekspresspakke med 14 dagers kreditt, helt genialt. Bestiller jeg før kl 1500 har jeg varen på døren dagen etter kl 0900 kan ikke vere bedre.

Takk for raskt svar! :lol:

Og hva koster dette?

Lenke til kommentar

Vel det koster ca det dobbelte i frakt men det er det jo posten som tar ikke psdata, jeg har også mulighet til å få den som vanlig bedriftspakke da tar det 3 dager og samme frakt som dere betaler (1o5.-). Men det beste er jo at jeg slipper å betale oppkrav/gebyrer i begge tilfeller og så vet jeg at servicen er der hvist jeg trenger hjelp eller retur, det er jo nettop dette som gjør PsData så unike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...