Gå til innhold

Er K610i milevis fra K800i


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg ikke en K610i, men en K800i. Derimot kjenner jeg flere med K610i og har modellen i butikken så kan vel si jeg vet hva jeg snakker om.

 

Skjermene er nesten like store (1,9" mot 2,0"), men det er stor forskjell i oppløsning. Skjermen på K800i er derfor bedre om du skal se mange bilder og video mens om du ikke trenger en bedre skjerm blir det penger spart.

 

Kameraene er ikke sammenlignbare. K610i har samme oppløsning som K750i/W800i/W810i (2MP), men ikke autofokus og kameralys. K800i har på sin side ekte kamerablitz, bildestabilisator, autofokus, linsedeksel, 3MP oppløsing, BestPic, sju forskjellige scener (i tillegg til automatisk) og mulighet til å redusere røde øyne (og med bildeDJ fjerne de etterpå).

 

I tillegg mangler K610i radio.

Lenke til kommentar

Tror ikke SE K610 er "milevis" foran K800i, men personlig ville jeg valgt bedre skjerm, kamera og radio for en tusenlapp ekstra. Men så ville jeg gjerne valgt bort 3G og kun levd med edge istedet, om K610i hadde hatt dette og samme skjerm som min K800i så ville jeg kunne levd uten radio og 3,2 mpix kamera.

 

Du kommer ikke til å bli skuffet uansett hvilken av de to mobilene du velger, begge er etter mitt skjønn svært bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...