Gå til innhold

Leter etter program jeg kan dubbe videoer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bra stemmeopptaker program som man ikke trenger starte hvert 60'sekunder Slik som den som følger med pcen som heter Lydinnspilling... Noen som har et bra program? Evt. der jeg kan legge stemmen min direkte mens jeg liksom recorder... Liksom: Ser videoen mens jeg dubber sånn at jeg ser når de åpner munnen og snakker og sånn...

Windows Movie Maker funker ikke...

Lydinnspilling må man jo trykke record hver 60'ene sekund!

Og min video varer i 11 minutter...

PS! Det bør kunne lagre videoen! Og i et format som kan spilles av i winamp/windows media player og det bør være gratis!

Siden ingen av mine tidligere tråder blir besvart prøver jeg en tredje gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta opp lyden i Audacity (du finn det med Google) og legg den til i redigeringsprogrammet. Finst sikkert program der ein kan dubbe direkte, men eg veit ikkje om nokon. Ei løysing er å spele videoen samtidig som du tek opp, og so synkronisere i redigeringsprogrammet etterpå. Då vil du berre trenge å tilpasse lyden ein stad, so stemmer det i heile klippet.

Skrevet
Er det gratis?

7314817[/snapback]

Trial er gratis i 30 dager elns.

7314884[/snapback]

Kan man lagre det man tar opp i et format som kan spilles av i winamp/windows media player? OG kan man i det hele tatt lagre det uten å betale?

Skrevet

Om det er Mixcraft Complexity tenkte på (Acoustica har tydelegvis fleire program til ulike ting), so er det ikkje verre enn å lese på sida:

You can even export your mix to MP3, OGG , WAV, or WMA, or simply burn it on a CD!

Det kan sjå ut som om demoen berre virker ei veke:

"I grabbed Mixcraft for the free seven day trial,

Det siste spørsmålet har eg ikkje svar på, men du kan jo laste ned å prøve. Audacity som eg nemnte er forresten gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...