IntelAmdAti Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Forresten, angående raiding og liv.. Det er helt proporsjonalt riktig at det er en typisk tendens til at mere raid = mindre liv. Det er de som mener det er bedre å sitte på pcen enn det er å sitte forran tven, på en måte kan du nesten bli lurt til å kjøpe det argumentet. Desverre så er det forskjell på å sitte forran tven fordi det ikke skjer noe spesielt gøyt ute, enn å sitte forran pcen selv om det skjer mye gøyt ute. Dem som raider skal det godt gjøres å få bort fra datastolen, mens en som bare ser på tv gjerne vil ut og gjøre på noe så fort som mulig.
darkness| Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 WoW blir hva man selv gjør det til. Man kan velge å "sløse" bort livet sitt, eller man kan ha det gøy når det passer en. RP-serverne bidrar jo også til at det blir litt mer nyansert Personlig ga jeg meg før jeg nådde lvl 60 fordi jeg ikke hadde tid til å spille så mye som jeg ønsket selv, og jeg følte jeg satt igjen med for lite når dagen var omme dersom jeg hadde spillt bort hele ettermiddag. Dette har ikke noe med WoW som spill å gjøre, men rett og slett at jeg prioriterer annerledes.
zbegra Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Kan vi ikke ha en samletråd for folk som er lei av WoW? begynner å bli lei av å se 10 threads på førstesida ang. det. Det er med WoW som med alt annet, noe passer for deg, andre ting passer ikke for deg. Det er som å gå bort til en fotballspiller å snakke om hvor gørr kjedelig fotball er.
WarpX Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ville vært mye kulere med en samletråd for folk som er lei folk som er lei WoW
Marti Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 I Wow er det iallefall mange patetiske mennesker desverre. Som regel er det de med det beste gearet. Disse kan man være sikker på har sitter der foran PC`en sin å raidet i timesvis. 7311088[/snapback] WoW er og blir underholdning, man raider da ikke kun for items gjør man? Raids er moro og sosialt, items er bare en bonus. 7311513[/snapback] Det er veldig bra du ser på det slik, men jeg tror flertallet tenker det omvendte for å være ærlig.
albions Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det går da virkelig an til å fa bra items selv om man ikkje raider. Spiller man BG noen ganger om dagen får man jo noen fine items når man får bra nokk rep
Speik Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Har spillet Guild wars og spilt det veldig mye (mer enn jeg har spilt wow) og finner GW bedre på absolutt alle områder. WoW er ett av de dårligste MMO'ene der ute, men folk spilelr det uansett. Jeg liker wow på grunn av at jeg er warcraft-fan, elsker loren, byene, naturen og omgivelsene. WoW har sine up-sides også, men det er altfor mye fokus på grinding og items og rank. 7311165[/snapback] Kanskje du synes WoW er ett av de dårligste MMO's der ute, men de fleste 6 millioner (eller hvor mange det er nå) synes det er ett av de beste. Mange spiller ikke WoW fordi det er WoW, men fordi det er kjekt. 7311339[/snapback] Mange spiller WOW fordi de gikk direkte fra CS tilo WOW og har aldri sett ett annet RPG før. Hadde vi introdusert dem til SWG, GW, AO, AC, AoC eller noe annet spill tror jeg flesteparten hadde gitt opp wow på flekken.
zbegra Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ville vært mye kulere med en samletråd for folk som er lei folk som er lei WoW 7312379[/snapback] rofl. Jeg visste at noen kom til å si det
Entity extraction Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) sigh Enda en menings ytrer Er lei slike poster jeg, sutrete menings ytrere som må plage oss avhengige med slik møl. 7311562[/snapback] Vel jeg kan ikke si at jeg sutrer. Jeg har da tross alt hatt det moro til tider på mine timer opp til lvl60. Men fra alle disse timene har jeg jo og et grunnlag til å gi en vurdering av Wow, selv om vurderingen blir subjektiv. 7311766[/snapback] Pussig at du skriver "opp til lvl 60" Imo begynner spillet ved lvl 60 (wenche myhre sa jo at livet begynner ved 66) Det meste jeg foretok meg opp til lvl 60 var en lærings prosess. Etter at jeg har vært igjen om MC\BWL\AQ og nå begynt på naxx, så skjønner jeg hvor utrolig bra dette spillet er. Selv er jeg ikke så hekta som mange andre, jeg raider når jeg har lysst, har faste raids 3 dager i uka, og har det utrolig gøy med de jeg spiller med. Jeg mener du sutrer, og det mener jeg fordi du ikke har opplevd spillet ennå, du har bare lært å krype i wow, lær å gå, så kan du mene noe Endret 18. november 2006 av vetle
langtongting Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) Pussig at du skriver "opp til lvl 60" Imo begynner spillet ved lvl 60 (wenche myhre sa jo at livet begynner ved 66) Det meste jeg foretok meg opp til lvl 60 var en lærings prosess. Etter at jeg har vært igjen om MC\BWL\AQ og nå begynt på naxx, så skjønner jeg hvor utrolig bra dette spillet er. Selv er jeg ikke så hekta som mange andre, jeg raider når jeg har lysst, har faste raids 3 dager i uka, og har det utrolig gøy med de jeg spiller med. Jeg mener du sutrer, og det mener jeg fordi du ikke har opplevd spillet ennå, du har bare lært å krype i wow, lær å gå, så kan du mene noe Jeg sutrer desverre ikke. Som nevnt har jeg netopp kommet til lvl60, så om jeg nå vil kan jeg jo hive meg med på alle slags raid, med andre ord "oppleve spillet" som du kaller det. Det er jo nettopp det jeg poengterer. Man MÅ bli med på disse raidene for å få noe mer ut av Wow etter lvl 60. Forstå meg rett, jeg hadde da aldri holdt på med Wow helt til lvl60 om det ikke var noe jeg ikke likte. Det jeg sier er at, fra lvl60 så må man nesten investere alt av fritid for å få noe mer ut av spillet. Samtidig ser jeg at man raider de samme instancene om og om igjen. noen sa: "Galskap er når man prøver å gjøre det samme om og om igjen, men forventer forskjellig resultat." Editert av moderator. Vennligst ro ned quotingen. Endret 19. november 2006 av darkness|
NuckChorris Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg sutrer desverre ikke. Som nevnt har jeg netopp kommet til lvl60, så om jeg nå vil kan jeg jo hive meg med på alle slags raid, med andre ord "oppleve spillet" som du kaller det. Det er jo nettopp det jeg poengterer. Man MÅ bli med på disse raidene for å få noe mer ut av Wow etter lvl 60.Forstå meg rett, jeg hadde da aldri holdt på med Wow helt til lvl60 om det ikke var noe jeg ikke likte. Det jeg sier er at, fra lvl60 så må man nesten investere alt av fritid for å få noe mer ut av spillet. Samtidig ser jeg at man raider de samme instancene om og om igjen. noen sa: "Galskap er når man prøver å gjøre det samme om og om igjen, men forventer forskjellig resultat." For det første..man må ikke investere alt av fritid for å raide. Om man skal ha alt av det beste gearet etter lvl 60(tier 3, alt av trinkets, våpen osv) så sier det seg selv at man må bruke mye fritid. Man må bruke mye tid for å bli best, noe annet ville i hvert fall for meg vært tåpelig. Men mye av det du klager på(ja jeg leste det ikke var en klagetråd ) blir det jo bedring på i TBC, og til dels neste patch når det gjelder pvp. Men for all del, om du ikke liker det er det jo bare å slutte, som du også da har gjort. Jeg for min del synes wow er et fantastisk spill. Er ikke tilfeldig at så mange spiller det. Tror ikke det er fordi Blizzard har laget Starcraft, Warcraft osv før. Godt mulig endel prøver det nettopp fordi det er Blizz som står bak, men det er ingen som spiller det videre bare derfor. At det blir mye av det samme om og om igjen er jo ikke akkurat overraskende når vi snakker om et MMORPG. Kanskje er det litt vel mye i WoW, men som sagt er jo det noe de skal prøve å endre på. Man kan vel heller ikke forvente uendelig med innhold? Du har fått med deg at det kommer en "liten" tilleggspakke om et par måneder? Editert av moderator. Vennligst ro ned quotingen. Endret 19. november 2006 av darkness|
Gakks Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hva er vitsen med å spille MMOs om man ikke har satt seg noen mål man skal oppnå? Ingen mål = IRC i notepad.
Zeorsd Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) ojoj. Har spillt WoW mer eller mindre i 1,5 år nå, men når jeg så denne tråden, gikk det opp for meg at det hele er patetisk, og at trådstarter åpenbart har rett i alt han sier. Takk for at jeg fikk høre dine erfaring, og takk for at jeg fikk høre om at du har sluttet med wow. Det er i alle fall sikkert at om man spiller WoW har man ikke noe liv. Og takk til slutt for at du sa AV er kjedelig. Aldri AV igjen. Jeg er overbevist om at jeg, og alle venne mine vil sitte å spille WoW og miste jobben, akkruat som vennen din. Best å slutte nå. Lenge leve "Jeg slutta WoW suger tråder" Endret 19. november 2006 av theWWW
Reached Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Jaha så du har netopp dinget level 60? Og du sier at det ikke er noe å finne på? Instancer (da snakker jeg om Scholo, Strat og andre 5/10 man instancer) kreves ikke at du ikke må ha et liv. Det er laget for causal gamers sånn at du kan spille i 2 - 3 timer for å gjøre ferdig den instancen. Det tar ikke hele kvelden din nemlig! Angående ranks. Du MÅ ikke spille 24/7 for å få en grei rank. Pluss at Blizzard har i patch 2.0 laget det slik at Causal gamers får det veldig mye enklere for å få bedre pvp items. Hvis du ikke har hatt det sosialt i wow så har du gjort noe veldig feil ... Det finnes faktisk professions i wow som du kan levle opp! lfg channel er full av prat og stas nå så det er bare å henge seg innpå diskusjonen. Det finnes også mange patetiske mennesker i f.eks SWG også og de har helt sikkert det beste gearet For faen slutt å lage så meningsløse tråder, det blir bare flaming etc. .. Endret 19. november 2006 av Adey
langtongting Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Ingen kan ta fra Wow at det er utrolig populært, men om de fleste her hadde prøvd SWG (før NGE), så tror jeg folk hadde forstått hvor komplett det det kan gjøres. Det er ingen hemmelighet at SWG var mye mer kompleks å sette seg inn i, men når en først kom inn i spillet, var det nesten uendelige muligheter. Idiotene i "Sony Online entertainment" ville gjøre SWG mer "tilgjengelig", så de la om hele gameplayet (NGE). Reduserte proffessions fra 32 til 9. De ville gjøre det mer likt Wow i oppbyggingen. Dette førte til at hovedandelen av de som spillte SWG forlot spillet. Mange hev seg da på Wow (meg selv inkludert), men dette var uansett bare en fattig trøst. Når man spiller slike spill, er det bare naturlig å sammenligne de.
Zeorsd Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hva vil du egentlig med denne tråden langtongting?
langtongting Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Hva vil du egentlig med denne tråden langtongting? 7313523[/snapback] jeg trykker på en knapp "nytt emne" så skriver jeg bare det jeg tenker om ting og tang som resten av dere. Ikke gjør dette med å lave en ny "tråd" til noe spesielt. Det er da for Fa**, bare et forum der folk skriver det de har lyst til, med forbehold. Noen flamer meg for det jeg skrev, noen er enige med meg, sånn er det. Folk har heldigvis forskjellige meninger. Grunnen til jeg startet denne tråden, var at jeg ville dele mine tanker, enten du eller andre ville det. Men det sier litt, når du leser og svarer på tråden. Noe var tydeligvis av interesse? Oppfordring til alle: Ønsker du å dele noe, eller spørre om noe. Lag en ny tråd. Det er da derfor vi har et forum. Keep em coming!
Zeorsd Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 JO, men prøv å forstå. Du har nå trykka på Nytt emne knappen, innen for World Of warcraft forumdelen her på gamer.no. Jeg er inegn moderator, men mener at denne delen er til for å diskutere WoW, og bare WoW. Du starter en slags provokasjonskrig, og sammenligner WoW med SWG osv osv. Dette kan du kanskje gjøre et annet sted, og snakker du om avhengighet finnes det egen tråder for dette. Det enetse du gjør her er å angripe spillet som folk er liker, og rakker ned på oss som spiller, og generaliserer mer enn nødvendig. Det er nemmelig ikke alle som er WoW slaver. Faktisk, er det kanskje snakk om et par % som er i nærheten av så avhengig som du snakker om. Og ikke tro du er det første som starter "WoW vs <insert (crappy) MMO>" og "WoW-avhengige" tråder.
IntelAmdAti Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) langtongting, Det er ikke noe nytt heller da.. Det er veeeldig mange som sitter igjen med en tom følelse på level 60. Alt det sterke med spillet, alt det som har gjort det bra, alt som har lokket deg til å kjøpe det, alt det positive du har lest og hørt om spillet, ja - faktisk alt som har drevet deg til å spille videre, forsvinner på level 60. Vakuumet blir fylt med små eller store raids, som krever stadig mer av tiden din om du vil henge deg på. Det er veldig mange som klager på at spillet forandrer seg så drastisk etter level 60, det er nesten som å se på en barnefilm på kino, men i det siste kvarteret av filmen blir det plutselig en sadistisk avslutning i omtrent like ufattelig syk stil som de to siste Saw-filmene. En klager ikke på at det er for vanskelig å få tak i bedre ting eller våpen, en klager bare på mangelen på alternativer. Hvis jeg vil gjøre quester og utforske på egenhånd og samtidig forbedre sin kriger slik en har gjort siden en var level 1, da burde det være muligheter for det. Noe det absolutt ikke er, 2-3timers 5/10manns instancer er ikke "casual". theWWW, Går utifra at selv WoW-spillerne tåler at noen er uenige? Det er slike diskusjoner i alle spill-forumene egentlig, og det er også nok av dem som går i forsvarsposisjon fordi en eller annen person misliker spillet de liker. På mange måter er WoW helt utrolig tragisk, og det er veldig lett å skjønne de som ikke liker det. Samtidig er det et artig spill, nå har jeg kanskje ikke spilt så mye annet men lagånden og samarbeidet i Warcraft syntes jeg er helt genialt. Selv de som bruker flere minutter bare på å finne ut hvordan dem skal slå på datamaskinen kan etter bare noen minutter spille som legendariske helter og virkelig hjelpe deg i krigen mot orker, ondsinnede slimklumper og kjøttetende blomster. Må si jeg stiller meg litt skeptisk til det hver gang jeg er med på å drepe en vanskelig fiende, og en eller annen ivrig tulling er i full gang med å kle av liket å raske med seg både sko, bukser og gjerne undertøyet også. Selvsagt uten å vaske det først. Endret 19. november 2006 av Pycnopodia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå