GhsotFace Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Hei. Jeg har nå 3x lvl 60 karakterer; mage, rogue, paladin. Problemet mitt er nå hva jeg skal velge til burning crusade, siden de ikke har det beste gearet vil jeg forsøke og få en av dem så godt gearet som mulig intill BC. Hvilken skal jeg velge og hvorfor? Spørsmålet går nok litt mere til dem som driver med BC beta atm. Hvordan er de klassene jeg har intill nå i BC? Nok litt rotete formulert, men tror dere skjønner greia. Takker for all hjelp. EDIT: Kan man endre nick name på forumet? Aner ikke hvordan jeg kan ha skrevet feil Endret 18. november 2006 av GhsotFace
Carl M Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Lvle en warlock til 60 og solo hele verden med fel guard... imho. Ellers mage! Syns personlig det ser mest morsomt ut med tanke talents og bruksområder, spillestil osv.
GhsotFace Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Lvle en warlock til 60 og solo hele verden med fel guard... imho. Ellers mage! Syns personlig det ser mest morsomt ut med tanke talents og bruksområder, spillestil osv. 7311037[/snapback] Ja, jeg har sett/lest litt om warlock i bc, virker jo litt for godt til og være sant, egentlig. Mage virker også veldig gøy, med fire spec. Men har problemer med og finne guild på den realmen magen er på. Virker som det er altfor mange mages der. Spiller du beta? Om du gjør hvilken klasse spiller du?
Narsha Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg har en mage, hunter og druid på beta, og selv om jeg ikke har spilt så mye på magen, har jeg en venn som har hardcore spilt en mage, og sier det er veldig moro! Har også sett videoene han har lagd, og det ser ganske bra ut! Har bare spilt sammen med rogue og paladin, så tør ikke is noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå