tidyboy27 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei! helt på begynnelsen av spillet så blir fargene helt klikkers. skjermen blir egentlig rimlig lilla. Har ikke fått koblet meg opp på nettet enda med xboxen så er det noe som vet om spillet kanskje må oppdateres? eller noe annet??
TommyGun77 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 spillet må ikke oppdateres, har du prøvd med andre spill?
tidyboy27 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 spillet må ikke oppdateres, har du prøvd med andre spill? 7307407[/snapback] ja har spillt cod3 flittig noen dager:) virker som det er noe med tv innstillingene eller no...for spillet fryser jo ikke...men hva vet jeg:)
TwiiK Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Kanskje skjermen din er 50hz? Står på coveret at GoW krever 60hz.
tidyboy27 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 har en rimlig bra skjerm...og får dessuten ikke startet spillet hvis man ikke forandrer settingen til 60 hz....satan så irriterende!
TwiiK Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Støtter skjermen 60hz da? Og fungerer det bra med 60hz i dashboardet og andre spill? Må desverre ta kvelden nå så lykke til.
tidyboy27 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Støtter skjermen 60hz da? Og fungerer det bra med 60hz i dashboardet og andre spill? Må desverre ta kvelden nå så lykke til. 7307573[/snapback] ja dashbordet funker fint! og alle andre spill..snufs..
Solid Liquidious Snake Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Prøv å skifte til 60hz på xboxen.
Rikky Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Doc Watchtower Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 spillet må ikke oppdateres, har du prøvd med andre spill? 7307407[/snapback] Da jeg satt inn dvd skiva torsdagskveld poppet det opp et vindu: "An Update is available for this game..." etc etc.
TommyGun77 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 spillet må ikke oppdateres, har du prøvd med andre spill? 7307407[/snapback] Da jeg satt inn dvd skiva torsdagskveld poppet det opp et vindu: "An Update is available for this game..." etc etc. 7308311[/snapback] Ok, har ikke vært vært koblet til nettet med det enda, men det fungerer fint her likevel.
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 har ett problem med GOW online tenkte dette var en passende tråd og poste innlegget mitt so here it goes.. når eg starter GOW og prøver og logge meg på et hosta MP game da kommer beskjeden "lost connection to host" opp på skjermen, etter en stund blir eg kobla av Live..eg avslutter GOW og wips så logger boxen meg på att Live på dashbordet.. eg har skaffet ny ruter fra telenor..Zyxel elle noe i det duren, NAT står på open og eg har kobla boxen til en bærbar, laga bru fra lokale tilkoblingen til trådlause tilkoblingen på bærbaren..(ruter står i etasjen over), kjører network testen på boxen og alt virker ok..men i GOW knoter ting seg.. noen som har opplevd liknende..??
Dr. Mobius Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 har ett problem med GOW online tenkte dette var en passende tråd og poste innlegget mitt so here it goes.. når eg starter GOW og prøver og logge meg på et hosta MP game da kommer beskjeden "lost connection to host" opp på skjermen, etter en stund blir eg kobla av Live..eg avslutter GOW og wips så logger boxen meg på att Live på dashbordet.. eg har skaffet ny ruter fra telenor..Zyxel elle noe i det duren, NAT står på open og eg har kobla boxen til en bærbar, laga bru fra lokale tilkoblingen til trådlause tilkoblingen på bærbaren..(ruter står i etasjen over), kjører network testen på boxen og alt virker ok..men i GOW knoter ting seg.. noen som har opplevd liknende..?? 7309066[/snapback] Jepp, jeg sliter med dette samme. NATen min kommer opp som strict på Xboxen, og jeg har gjort alt jeg kan tenke på for å fikse det, men det hjelper ikke. Har ikke klart å finne hjelp noen sted heller.
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 på min gamle router sto NAT på strict..så har eg fått ny router fra telenor (har ikkje kjøpt ny router pga GOW alså..hehe) på den står NAT på "open" tenkte det ville fikse problemet men nope..
Dr. Mobius Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Ja, og man kan legge til ferdiglagde regler for tilkoblingene som gjør at modemet slipper igjennom trafikken. Men de virker tydligvis ikke som de skal. Her har det ingen effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå